تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۱
کد خبر: ۵۴۴۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مشکلات مدیریت شهری شوش بررسی شد
مشکلات و چالش های فرا روی مدیریت شهری شوش و نیز راهکارهای برون رفت از این مشکلات مورد بررسی قرار گرفت.

در نشستی با حضور قائم مقام و سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری اهواز و شهردار سابق دزفول ، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر شوش مشکلات شهرداری شوش مورد بررسی قرار گرفت.

شهردار شوش در این نشست با اشاره به اقدامات عمرانی انجام شده در این شهرداری و حمایت شورای اسلامی شهر از کارهای عمرانی انجام شده گفت:شهرداری شوش ظرفیت اجرای طرح ها و پروژه های عمرانی را دارای دارد.

یوسف زمانی اصل با تاکید بر ضرورت توجه به در آمد شهرداری افزود:

تامین منابع مالی شهرداری از محل عوارض قابل وصول از مردم مشکل است.

عبدالجلیل بیلاوی رییس شورای اسلامی شهر شوش ضمن ابراز رضایت از حجم کارهای انجام شده در شهرداری شوش با اشاره به تعامل شهرداری و شورا و کسب رضایت مندی مردم گفت:باید به دنبال منابع درآمدی جدید برای شهرداری بود و زمینه مشارکت سرمایه گذاران و تجار در این شهرستان را فراهم کرد.

در این نشست موضوعاتی چون نرخ عوارض صدور پروانه ساختمانی ، تعیین سهم شهروندان در تامین هزینه خدمات عمومی ، شهری و نوسازی و تعیین سهم دولت در ایجاد زیرساخت های توسعه شهری ،برون سپاری وظایف قابل واگذاری و هدایت بودجه شهرداری به سمت وظایف اصلی و حمایت از سرمایه گذاران،اجرای پروژه های عمرانی و حمایت از بخش خصوصی بررسی شد.

محمدعلی دوایی فر قائم مقام وسرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری اهواز نیز به پتانسیل بسیارخوب شهرستان شوش درزمینه های مختلف از جمله آثارتاریخی و مذهبی، آب وخاک وکشاورزی اشاره کرد و افزود: شهرداری ها نقش قابل توجهی در رفاه اجتماعی و روان سازی زندگی مردم دارند و فعالیت ها دو طرفه است.

وی برنامه ریزی اصولی و استفاده بهینه از امکانات را مهم دانست و در خصوص چگونگی افزایش درآمد شهری راهکارهایی ارائه کرد.

شرکت کنندگان در این نشست در پایان از طرح های اجرا شده توسط شهرداری در شوش دیدن کردند.
مرجع / ایرنا
برچسب ها: شهرداری شوش
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
0
1
شهر شوش از سال 1336 دارای شهرداری است .اماهنوز ما در شهر یک ترمینال برون شهری نداریم.برای مسافرت وتهیه بلیط با اتوبوس باید به شهرهای مجاور برویم! بقیه مشکلات پیشکش مسولان .....
:
:
:
آخرین اخبار