تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۵۴۴۱۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کارگروه همکاری بین نمایندگان مجلس و مدیران ارشد خوزستان تشکیل شد
بنمظور تشریک مساعی و انجام امور هماهنگی بین نمایندگان مردم خوزستان درمجلس شورای اسلامی و مدیران ارشد این استان ،کارگروه توسعه مدیریت و منابع انسانی استان خوزستان تشکیل گردید.

اولین نشست این کارگروه عصر روزگذشته درمحل استانداری خوزستان با جضوراستاندار و جمعی از نمایندگان استان خوزستان درمجلس شورای اسلامی برگزارشد.

عبدالحسن مقتدایی استاندارخوزستان دراین نشست گفت: این کارگروه برای حل بهتر مشکلات استان و ارتباط بیشتر نمایندگان استان خوزستان درمجلس شورای اسلامی و مدیران ارشد دستگاه های اجرایی استان تشکیل می شود.

مقتدایی بیان داشت: در کارگروه توسعه مدیریت و منابع انسانی استان خوزستان ،مشاورین استاندار نیز حضور دارند و می توان از توانایی هایی مشاورین و نقطه نظرات آن ها نیز بهره جست .

وی مدیریت قوی و نیروی انسانی کارآمد را یکی از نیاز های استان خوزستان قلمداد کرد و گفت: یکی از مشکلات اساسی استان خوزستان این است که کارهای استانی مدت ها است در اختیار تعداد خاصی از افراد است این در حالی است که باید برای رسیدن به موفقیت به دنبال استفاده از نیروهای جوان و با تجربه بود.

در ادامه رییس مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت:کارگروه توسعه مدیریت و منابع انسانی، شورایی برای همکاری بیشتر نمایندگان و مدیران استانی است.

سید جواد سعدون زاده بیان داشت: اساسنامه این کارگروه که برای تداوم و همکاری بیشتر نمایندگان و مدیران استانی تشکیل شده تدوین شده است.

وی افزود: ریاست کارگروه های زیر مجموعه کارگروه توسعه مدیریت و منابع انسانی بر عهده نمایندگان مردم در مجلس خواهد بود .

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در خصوص اولین سفر رییس جمهوری به استان خوزستان گفت: جلوگیری از اجرای طرح انتقال آب کارون یکی از درخواست های اصلی مسوولان و نمایندگان خوزستان از هیات دولت است.

سعدون زاده بیان داشت: مشکلات حمل و نقل و مسایل مربوط به راه های استان ،بحث ریزگردها،آلودگی های صنعتی به عنوان بخشی از مطالبات استان در سفر رییس جمهور مطرح خواهد شد.

وی به نشست امروز( شنبه ) مجمع نمایندگان استان خوزستان با معاون رییس جمهور ی اشاره کرد و گفت: در این نشست نمایندگان مشکلات حوزه های انتخابیه خود را مطرح خواهند کرد و امیدواریم خروجی این نشست تامین مطالبات مردم باشد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار