تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۵۴۴۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس دانشگاه آزاد اندیمشک خبر داد
برگزاری برنامه‌های فرهنگی در دانشگاه آزاد اندیمشک
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اندیمشک از برگزاری برنامه‌های روایت وصایای شهدا و حفظ حجاب و عفاف در این دانشگاه خبر داد.

سیدرضا موسوی‌نیا صبح امروز در نشست با دانشجویان دانشگاه آزاد این شهرستان اظهار کرد: حفظ و صیانت از آرمان‌ها و ارزش‌های شهدای والامقام کشورمان از اهداف فعالیت‌های این دانشگاه است.

وی افزود: در همین راستا از دانشجویان انتظار می‌رود در هر نگاه و نظرشان این دیدگاه ارزشی را مدنظر قرار دهند و فعالیت‌های خود را بر این مبنا، پرمحتوا و غنی سازند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اندیمشک با تقدیر از تعامل دانشجویان این دانشگاه با مسئولان امر تصریح کرد: خوشبختانه برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته توسط مسئولان دانشگاه به خوبی توسط دانشجویان و با افزایش سطح معلومات آنان در حال تحقق است.

وی در ادامه با رونمایی از ویژه نامه قاصدک دانشگاه آزاد اسلامی واحد اندیمشک عنوان کرد: این ویژه نامه فرهنگی و مذهبی با همکاری دفتر بسیج دانشجویی و ستاد ایثارگران این واحد و بنیاد شهید و امور ایثارگران در 32 صفحه با قطع متوسط تمام رنگی و تیراژ 2 هزار جلد چاپ و منتشر شده است.

موسوی‌نیا در خصوص محتوای این نشریه افزود: در این اثر، وصایای شهدای والامقام و موضوعات حفظ حجاب و عفاف و صیانت از آن در کلام بزرگان و روایات معتبر نیز پرداخته شده است.

وی در پایان ابراز داشت: دشمن تلاش گسترده‌ای دارد تا جوانان ما را از مسیر ارزش‌ها دور کند و در نقطه مقابل تهاجم فرهنگی، عمل به وصایای شهدا و حرکت در استمرار پیروی از خط ولایت است که دشمن را از رسیدن به هدف ناکام خواهد گذاشت.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار