تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۵۴۴۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نصيرشلال: حفاري ثابت كرد قهرماني‌هاي گذشته‌اش اتفاقي نبوده است
وزنه‌بردار المپيكي دسته 105 كيلوگرم تيم ‌ملي‌حفاري گفت: تيم ما با قهرماني در اين دوره از ليگ برتر نشان داد كه قهرماني سال‌هاي گذشته‌اش اتفاقي نبوده است.

نواب نصيرشلال اظهاركرد: امسال تيم‌هاي قدر و بسيار خوب ملي‌حفاري و پيكان رقابت خوبي در طول ليگ با يكديگر داشتند.

وي بيان‌كرد: باوجود شيطنت‌هايي كه از سوي تيم پيكان درخصوص محاسبه امتياز و همچنين به تعويق افتادن هفته پاياني رقابت‌ها به خاطر اين‌كه به شرايط بهتري برسند، صورت گرفت ولي اين ملي‌حفاري بود كه قهرمان شد.

اين وزنه‌بردار المپيكي گفت: حفاري با قهرماني در ليگ امسال ثابت كرد كه قهرماني‌اش در سال‌هاي گذشته هم يك كار برنامه‌ريزي شده بود و اتفاقي به دست نيامد.

وي خاطرنشان‌كرد: تيم پيكان سال اول حضورش در ليگ بود و بايد بداند اگر مي‌خواهد مدعي و قهرمان باشد، نياز به تجربه است كه فكر مي‌كنم اين تيم تجربه نداشت. در كل سطح مسابقات خوب بود.

نصيرشلال در ادامه درخصوص عدم حضورش در طول مسابقات ليگ گفت: من در دو، سه هفته پاياني ليگ به ويژه هفته پاياني، آماده بودم ولي نظر كادرفني تيم اين بود كه نياز نيست وزنه بزنم و بازيكنان ديگر هستند. به هر حال من آماده بودم و عدم حضورم طبق نظر كادرفني تيم بود.

وي افزود: به هر حال كادرفني تيم تصميم‌گيرنده است و آن‌ها نيز صلاح تيم را مي‌خواهند. من هم از اين تصميم‌شان استقبال كردم تا بيشتر در شرايط تمريني باشم و استراحت كنم و خود را براي اردوهاي تيم‌ملي كه قرار است بهمن‌ماه برگزار شود، آماده كنم.

اين وزنه‌بردار تيم ملي‌حفاري درخصوص اين‌كه شنيده شده است وزنه‌برداراني كه در طول ليگ وزنه نزدند، مبلغ قراردادشان به آن‌ها تعلق نمي‌گيرد، عنوان‌كرد: من چنين موضوعي را نشنيده‌ام. به هر حال موفقيت تيم مهم است و اين موضوع خيلي اهميت ندارد.

وي در ادامه درباره حضور ملي‌حفاري در جام باشگاه‌هاي آسيا هم گفت: در سال‌هايي كه تيم به اين رقابت‌ها اعزام نشد، مشكلاتي از سوي باشگاه پيش آمد. متاسفانه بين بخش مالي و بخش ورزشي باشگاه هماهنگي نيست. به هر حال اميدوارم تيم امسال بتواند در اين رقابت‌ها شركت كند. تعدادي از جوانان هستند كه شايد در اردوهاي تيم‌ملي به آن‌ها فرصت نرسد و اين موقعيت را پيدا نكنند كه در قالب تيم‌ملي به مسابقاتي اعزام شوند و مدال بگيرند كه فكر مي‌كنم حضور در مسابقات جام باشگاه‌هاي آسيا و كسب مدال كه امتيازهايي را براي آن‌‌ها در پي دارد، به اين وزنه‌برداران كمك كند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار