تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۵۴۴۴۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تبدیل وضعیت استخدامی فرزندان شهداوجانبازان در شرکت لوله سازی اهواز
مدیر عامل شرکت لوله سازی اهواز گفت: فرزندان شهدا و جانبازان در شرکت لوله سازی اهواز تبدیل وضعیت شدند.

عبدالحسین بساق زاده اعلام کرد: پیرو اجرایی شدن قانون تبدیل وضعیت استخدامی فرزندان معزز شهدا و جانبازان عزیز از طرف دولت، شرکت لوله سازی اهواز در آخرین جلسه هیئت مدیره اجرای این موضوع را در شرکت تصویب کرد.

 وی در این خصوص افزود: پیرو اجرایی شدن قانون تبدیل وضعیت فرزندان شهید و جانبازان محترم 25% و بالاتر از طرف دولت و اختیاری بودن اجرای این قانون برای بنگاه‌های اقتصادی و شرکت‌های خصوصی، در آخرین جلسه هیئت مدیره با تبدیل وضعیت فرزندان شهدا و جانبازان شاغل در شرکت موافقت شد.

مدیر عامل شرکت لوله سازی اهواز یادآور شد: ضمناً به پاس قدردانی از دیگر جانبازان غیور، هیئت مدیره شرکت به اتفاق مقررات فوق را به کلیه فرزندان جانبازان تسری داده و فرزندان جانبازان عزیز با هر درصد جانبازی را مشمول مصوبه کردند.

بساق زاده درباره تولید در این شرکت گفت: هم اکنون برای لوله های گاز، نفت، پتروشیمی و آب از قطر شش تا 56 اینچ به صورت جوش مستقیم و لوله آب از قطر 25 تا 100 اینچ به صورت جوش حلزونی و پوشش لوله های بیرونی و داخلی در حال فعالیت است.

شرکت لوله سازی اهواز در اوایل سال 1346 تأسیس و در مهر ماه همان سال با کارخانه تولید لوله از قطر 24 تا 42 اینچ پا به عرصه صنعت کشور گذاشت. سپس با تأسیس کارخانه تولید لوله در بهار 1347 و با تولید لوله هایی از قطر 6 تا 56 اینچ گستره تولیدات خود را وسیع تر کرد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار