تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۶
کد خبر: ۵۴۴۶۷
تعداد نظرات: ۶ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برنامه سفر رییس‌جمهور به خوزستان تشریح‌ شد
معاون اجرایی رییس جمهوری گفت: مردم قهرمان استان خوزستان از سه شنبه هفته جاری ( 24 دیماه ) به مدت سه روز میزبان حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری خواهند بود.
محمد شریعتمداری روز شنبه ضمن تشریح برنامه سفر رییس جمهوری به خوزستان افزود: کاروان تدبیر و امید از مرکز استان خوزستان و تعدادی از شهرستان ها در این سفر دیدار می کند.

وی، دیدار با مقامات و مسوولان استانی، مردم شهرستان های مختلف، فرهیختگان حوزه و دانشگاه را از دیگر برنامه های دومین منزلگاه کاروان تدبیر و امید ذکر کرد.

معاون اجرایی رییس جمهوری همچنین گفت: دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، کارآفرینان، بانوان و جوانان، سران عشایر عرب و اقوام از دیگر برنامه های سفر به استان خوزستان است.

شریعتمداری ادامه داد: رییس قوه مجریه در مراکز عمومی نیز سخنرانی و رودرو نیز با مردم دیدار خواهد کرد.

وی، شرکت در جلسات شورای اداری و برنامه ریزی استان با حضور وزیران و همراهان رییس جمهوری را از دیگر برنامه های سفر به خوزستان عنوان کرد و اظهارداشت: بررسی مسایل مهم این استان و اخذ تصمیمات نهایی نیز در برنامه رییس جمهوری قرار دارد.

وعده غیرقابل اجرا به مردم نمی دهیم/ به جای مسوولان استانی تصمیم نمی گیریم

وی تاکید کرد که کاروان تدبیر و امید در مناطق کشور به جای مسوولان محلی تصمیم نمی گیرد و برای تقویت جایگاه، توان و اختیارات خدمتگزاران مردم در استان ها تلاش می کند.

شریعتمداری همچنین تصریح کرد: کاروان تدبیر و امید، چهارچوب برنامه های آمایش سرزمین و قوانین برنامه و بودجه را مراعات و وعده غیرقابل اجرا به مردم نمی دهد.

وی با بیان این که دولت در این سفر ضمن دیدار با رادمردان و زنان خوزستانی در صحنه توسعه ملی و مرزبان سلحشور مرزهای پرافتخار، گفت: دولت در این سفر از نزدیک در جریان ضعف ها، قوت ها، محدودیت ها، مقدورات، تلاش های خدمتگزاران ملت، بیم ها و امیدها، فرصت ها و تهدیدهای منطقه ای قرار می گیرد.

معاون اجرایی رییس جمهوری خاطر نشان کرد: دولت یازدهم همچنین در جهت تقویت یکپارچگی صفوف متراکم و به هم پیوسته ملت قهرمان ایران و همبستگی بیشتر ملی، برادری و اخوت اسلامی و تقویت روابط اقوام و مذاهب خواهد کوشید.

شریعتمداری ادامه داد: حفظ عزت و کرامت انسانی و جلوگیری از هر اقدامی که موجب تخطی از پاسداری از این ودیعه بزرگ الهی (عزت و کرامت) را فراهم کند در راس برنامه های کاروان تدبیر و امید است.


عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان با اشاره به سفر رئیس جمهور به خوزستان اظهار کرد:مقرر شده برای اجرای پروژه‌های تامین آب شرب در استان خوزستان، از محل صندوق ذخیره ارزی اعتباراتی به این پروژه‌ها اختصاص داده شود تا تمام شهرهای استان خوزستان از آب شرب با کیفیت برخودار شوند.

استاندار خوزستان عنوان کرد: از دیگر مسائل، تعیین تکلیف 550 هزار هکتار از اراضی طرح کشاورزی مقام معظم رهبری است.

وی اضافه کرد: موضوع طرح انتقال آب بهشت آباد و همچنین یکی از مشکلات اساسی رودخانه کارون که ورود فاضلاب‌های شرق به این رودخانه بوده و معین شده پروژه تصفیه خانه فاضلاب شرق کارون از محل اعتبارات وزارت نیرو تامین شود را نیز مطرح می‌کنیم.

مقتدایی اضافه کرد: نهاد ریاست جمهوری در این سفر سه روزه که از سه شنبه هفته جای آغاز می‌شود دیدار با مردم شهرستان‌ها و مناطق محروم را در اولویت برنامه‌هایش قرار داده است.

وی عنوان کرد: همه سعی‌مان بر این است که مشکلات طرح‌های استانی مورد بررسی قرار گیرد و در این راستا نمایندگان شهرهای مختلف استان حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

استاندار خوزستان با تاکید بر اینکه بازدید از اهواز و سه شهرستان استان در دستور کار سفر رئیس جمهور قرار دارد گفت: کارگروه توسعه مدیریت و منابع انسانی استان خوزستان برای هماهنگی بیشتر نمایندگان و مدیران ارشد استان خوزستان تشکیل شده که در آن مشاوران استانداری نیز حضور دارند.


مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۶
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
0
0
اتفاقاً کار اشتباهی می کنید که در کار مسئولان محلی دخالت نمیکنید! مسائلی مثل قومیت گرایی و ... توی خوزستان داره بیداد میکنه!!!! (بدبختی کار اینجاست که سندی برای شکایت به دادگاه باقی نمیذارن)
امل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
0
0
شال سبز و بنفش به تن کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
0
0
امیدوارم که استاندار تمهیدی بیاندیشد تا ادارات دولتی و مدارس به بهانه استقبال از رییس جمهور تعطیل نشود...
از مردم هم میخواهم که بدانند دولت تغییر کرده و به فکز ارسال نامه مستقیم به رییس جمهور و همراهان نباشند...
مکوندی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
0
0
بسیاری از شهرستانهای استان خوزستان مانند 1هفتکل 2 اندیکا 3 لالی 4 رامشیر 5 هویزه 6 ملاثانی 7 حمیدیه 8 آغاجاری پس از چندین سال از شهرستان شدند هنوز بسیاری از ادارات آنها مستقل نیسند یا بسیاری از ادارات را ندارد یا بیمارستان و بعضا برخی از بانک ها حتی جمعیت آنها در حد شهرستان نیستند در این جلسه به این مسله پرداخته شود .
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
0
0
استاندار محترم از رییس جمهور عزیز درخواست چند مورد نماید. 1-رفع بیکاری 2-وجود امنیت 3-رفع ریزگردها ناشی از گرد وخاک 4-اجرا شدن قانون سخت وزیان اور برای کلیه کارگران وکارمندان 5-تشکیل چند کارگزاری در استان بابت چاپ دفترچه های تامین اجتماعی که مردم نیاز به انان دارد (قابل توجه اقای نور بخش مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی 6-تعییر نگاه مثبت مسئولین خارج از این استان به این استان مظلم
ابو امیر دلفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
0
0
قدمشان بروی چشم . انتظار عمل داریم واز وعده وعید خسته شدیم
:
:
:
آخرین اخبار