تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۸
کد خبر: ۵۴۴۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ليگ برتر واليبال نشسته كشور/سرمربي پالايش نفت آبادان: هدفمان قرار گرفتن روی سکو است
سرمربي تيم واليبال نشسته پخش و پالايش نفت آبادان پس از نخستین ديدار تيمش در دور برگشت ليگ برتر كشور، گفت: هدف‌مان اين است كه در پايان ليگ روي سكو قرار بگيريم.

مجيد سليماني اظهاركرد: 19 دي‌ماه در آبادان با تيم ذوب آهن بازي داشتيم و توانستيم در نهايت با نتيجه 3 بر 2 به پيروزي برسيم.

وي عنوان كرد: عملكرد بسيار خوبي داشتيم و توانستيم تيمي را شكست دهيم كه سه ملي‌پوش پاراالمپيك لندن و دو پيشكسوت اين رشته را در اختيار داشت. حريف‌مان تيم بسيار خوبي است و اكنون در رده سوم قرار دارد كه اميدوارم در نهايت جایگاه آن ها در جدول رده بندی را تصاحب کنبم.

سرمربي تيم واليبال نشسته پخش و پالايش نفت آبادان با اشاره به داوري خوب اين ديدار، گفت: توانستيم با تاكتيكي مناسب، نتيجه را به سود خودمان رقم بزنيم. در این ديدار يك مصدوم داشتيم كه نتواستيم از آن استفاده كنيم و اگر اين بازيكن در زمين حضور داشت شايد اين بازي را با نتيجه بهتري هم مي‌برديم.

وي درباره ديدار آينده تيمش گفت: پنج‌شنبه 26 دي ماه، ميزبان شهرداري تبريز هستيم. در دور رفت بازي را با نتيجه 3 بر 2 به اين تيم واگذار كرديم و اكنون قصد داریم با شکست شهرداري، نتيجه دور رفت را جبران كنيم.

سليماني در پايان خاطرنشان كرد: در حال حاضر تيم‌مان در جايگاه چهارم قرار دارد و مي‌خواهيم در نهايت با ايستادن روي سكو و به دست آوردن جايگاه سوم ليگ را به پايان برسانيم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار