تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۷
کد خبر: ۵۴۴۸۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قاسمپور: داور سر ما را برید
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: هیچ نظارتی بر روی داوران لیگ دسته اول وجود ندارد، و مشخص نیست که کمیته داوران چه جوابی به تیم‌های متضرر خواهد داد.

ابراهیم قاسمپور امروز در خصوص بازی روز گذشته تیم صنعت نفت آبادان در مقابل نساجی مازندران ضمن ابراز گلایه از وضعیت داوری این دیدار اظهار کرد: مشخص نیست که چرا باید در این دیدار داوری قضاوت کند که از استان همجوار (گیلان) به قائمشهر آمده است.

وی با بیان اینکه به راحتی این داور، سر ما را در این بازی برید افزود: در دقیقه 15 این دیدار یک پنالتی محرز را برای تیم ما نگرفت و در اواخر نیمه اول یک صحنه مشکوک را به سود تیم حریف پنالتی اعلام کرد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تصریح کرد: هیچ نظارتی بر روی کار داوران در لیگ دسته اول وجود ندارد و مشخص نیست تیم‌هایی که از این موضوع متضرر می‌شوند چگونه به شکایات آنان رسیدگی می‌شود.

قاسمپور افزود: متاسفم برای این وضعیت و همچنین برای برنامه‌ریزی‌های سازمان لیگ که مدام بازی‌ها را عقب و جلو می‌کنند و امکان برنامه‌ریزی را نیز از ما می‌گیرند.

وی در خصوص وضعیت زمین ورزشگاه قائمشهر نیز عنوان کرد: چمن قائمشهر، مصنوعی بود و ما نیز قرار بود در تهران تمریناتی را بر روی این نوع چمن انجام دهیم که برنامه‌ریزی فدراسیون مانع از این کار شد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تاکید کرد: در تمام بازی، تیم نساجی موفق نشد موقعیت خاصی بر روی دروازه ما ایجاد کند و ما نیز در نیمه دوم این دیدار سوار بر بازی بودیم.

قاسمپور ابراز کرد: تیم نساجی فرصتی برای گلزنی نداشت، تنها در نیمه دوم و روی گل دوم موفق شد به دروازه ما نزدیک شود و در سایر دقایق بازی فشاری روی دروازه ما وارد نکرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم به وضعیت داوری این دیدار رسیدگی شود چرا که حق تیم ما ضایع شده و اصلا در این مسابقه مستحق باخت نبودیم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار