تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۵۴۵۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدافع تیم فوتبال سایپا در نفت آبادان
سخنگوی باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان گفت: مصطفی صبری مدافع فصل قبل تیم سایپا البرز با تیم صنعت نفت قرارداد امضا کرد.

به گزارش خوزنیوز، علیرضا خلیلی نیا در گفتگو با مهر اظهار داشت: این بازیکن که با تیم سایپا یکسال دیگر قرارداد داشت با دریافت رضایتنامه از این باشگاه با تیم صنعت نفت قرارداد یکساله منعقد کرد.
خلیلی نیا گفت: صبری یکی از بازیکنانی است که کادر فنی خواهان جذب وی بود و با حضور وی در تیم دیگر نیازی به جذب مدافع ازبکستانی نداریم و پرونده نقل و انتقالات تیم صنعت نفت نیز بسته است.

وی تصریح کرد: مصطفی صبری نیز در تمرینات تیم که در کردان کرج برگزار می شود شرکت کرد و خود را به کادر فنی صنعت نفت آبادان معرفی کرد.

این در حالی است که علی حکمت مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان به خبرنگار مهر گفت: با توجه به تسویه حساب مالی و جلب رضایت شاکیان در نامه از کمیته انضباطی و سازمان لیگ برتر درخواست کردیم که نام تیم صنعت نفت آبادان را از میان 10 باشگاهی که اجازه ثبت قرارداد نداشتند، خارج کند و اجازه ثبت قرارداد را به ما بدهند.

حکمت تصریح کرد: پس از پایان مسابقات لیگ برتر نامه ای از سازمان لیگ برتر به باشگاه ارسال شد که به موجب آن باشگاه صنعت نفت آبادان به دلیل داشتن شاکیان مالی در کمیته انضباطی به همراه 9 تیم دیگر تا با شاکیان تسویه حساب مالی نکنند، اجازه ثبت قرارداد نخواهند داشت.

وی افزود: به همین دلیل ما هم به کمک هیئت مدیره و تامین منابع مالی با شاکیان مالی خود به ‌طور کامل تسویه حساب کردیم و امروز مدارک مربوط به آن را برای کمیته انضباطی و سازمان لیگ برتر ارسال کردیم.

حکمت یادآورد شد: اکثر شکایت مطرح شده در کمیته انضباطی و طلبکاران باشگاه مربوط به سالیان اخیر است که در دوره مدیریت جدید با آنها تسویه حساب مالی شده است.

صنعت نفت تاکنون به علت مشکل مذکور موفق به ثبت قرارداد رسمی با هیچ بازیکنی برای فصل آینده نشده است.
برچسب ها: مدافع ، سایپا ، نفت آبادان
:
:
:
آخرین اخبار