تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۵۴۶۱۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
گله‌ي دوباره رييس هيات از سازمان آب و برق
اعزام 4 خوزستاني به اولين رنكنيگ بولينگ‌ كشور
رييس هيات بولينگ‌وبيليارد استان از اعزام چهار بولينگ‌باز خوزستاني به اولين رنكينگ كشوري خبرداد.

محمدعلي چابك اظهاركرد: مسابقات قهرماني بولينگ كشور 26 دي‌ماه به ميزباني تهران برگزار مي‌شود.

وي به نفرات شركت‌كننده خوزستاني در اين رقابت‌ها اشاره كرد و گفت: حسن جهانبازي، اميرحسين كيانپور، اسماعيل بلالي و چاوش مرادي از خوزستان در اين مسابقات شركت خواهند كرد.

رييس هيات بولينگ‌وبيليارد خوزستان درباره مشكلات بولينگ‌بازان خوزستاني براي تمرين عنوان‌كرد: مشكلات ورزشكاران ما كم نيست؛ بولينگ‌بازان ما محلي را براي تمرين ندارند و اين در حالي است كه سازمان آب و برق خوزستان سالني براي بولينگ دارد اما آن را در اختيار ما نمي‌گذارد.

وي گفت: ما يكي از هيات‌هاي فعال كشور هستيم و سال گذشته هم هيات برتر كشور شديم و تمام كارهاي‌مان را براساس آيين‌نامه انجام مي‌دهيم اما مشكلاتي در بخش بولينگ داريم كه طي نامه‌اي هم كه آبان‌ماه به استانداري ارسال كرديم، از اين مشكلات نام برديم ولي هنوز اقدامي جهت رفع آن ها صورت نگرفته است.

چابك خاطرنشان‌كرد: مسابقات كشوري علاوه بر بخش آقايان در بخش بانوان هم برگزار مي‌شود ولي ما به دليل اين‌كه بانوان‌مان محلي براي تمرين و آماده كردن خود نداشتند، آن‌ها را به اين رقابت‌ها اعزام نمي‌كنيم. به هر حال مي‌طلبد كه مسوولان سازمان آب و برق خوزستان در اين راستا با ما همكاري كنند. همچنين از استانداري و اداره‌كل ورزش و جوانان استان هم مي‌خواهيم كه مشكل ما را در اين زمينه برطرف كنند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار