تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۵۴۶۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
درخواست رئیس شورای شهر بندرامام از رئیس جمهور:
بزرگترین خواسته بندرامامی‌ها تبدیل این بخش به شهرستان است
رئیس شورای اسلامی شهر بندرامام خمینی گفت: بزرگترین خواسته شهروندان بندر امام از رئیس جمهور تحقق مصوبه دولت مبنی بر شهرستان شدن این بخش است.

داوود مجدم امروز اظهار داشت: بندر امام خمینی با بیش از 80 هزار نفر جمعیت و ظرفیت‌های فراوان در بخش بنادر، ترانزیت، راه‌های ارتباطی جاده‌ای، ریلی و هوایی و ... از کمبود امکانات و اعتبارات مالی رنج می‌برد.

وی تصریح کرد: این بخش از کمترین امکانات لازم بهره‌مند است و مردم آن از مشکلات فراوانی رنج می‌برند.

رئیس شورای اسلامی شهر بندر امام خمینی ادامه داد: تنها راه برون رفت از این مشکلات تبدیل این شهر به شهرستان است که خوشبختانه دولت گذشته مصوبه این مهم را به تصویب رساند.

مجدم اذعان داشت: اما وجود مشکلات و موانعی تحقق و عملی شدن این مصوبه مهم را به تأخیر انداخته و سبب نارضایتی شهروندان این شهر شده است.

وی ابراز داشت: در آستانه سفر رئیس جمهور به استان زرخیز خوزستان، انتظار داریم دولت تدبیر و امید این آرزو و خواسته دیرینه بندر امامی‌ها را محقق کرده و روحانی و هیئت دولت این مهم را در دستور کار خود قرار دهند.

رئیس شورای اسلامی شهر بندر امام خمینی متذکر شد: بندرامامی‌ها در عرصه‌های مختلفی همچون انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و دیگر صحنه‌های حساس، دین خود را به خوبی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ادا کرده‌اند و نباید بیش از این در فقر امکانات و وجود مشکلات رنج بکشند.

مجدم اضافه کرد: امیدواریم رئیس جمهور دولت تدبیر و امید در سفر خود به خوزستان به آرزوی به حق مردم فهیم و همیشه در صحنه بندر امام خمینی جامه عمل پوشانده و مصوبه شهرستان شدن این شهر به تحقق برسد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار