تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۴
کد خبر: ۵۴۶۹۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عضو شورای شهر اهواز:
ساختار شهرداری اهواز نیازمند تغییرات اساسی
عضو شورای اسلامی شهر اهواز از شهردار این کلانشهر خواست تا نیروهای شهرداری را مورد ارزیابی قرار دهد و گفت: ساختار شهرداری اهواز نیازمند تغییرات اساسی است.

سیدمحمدجواد رضوی در بیست و سومین جلسه شورای اسلامی شهر اهواز که شامگاه دوشنبه در سالن جلسات شورای اسلامی شهر اهواز واقع در امانیه برگزار شد اظهار کرد: شهردار اهواز نیروهای موجود در شهرداری را مورد ارزیابی قرار دهد.

وی افزود: در یک دوره زمانی مشخص، شهردار اهواز مدیران موجود را ارزیابی کند، آن کسانی که می‌توانند با او و برنامه‌هایش هماهنگ شوند در پست‌هایشان تثبیت کند و گرنه با تاکید بر اصل شایسته‌سالاری، نیروهای جوان و کارآمد را به کار گیرد تا کارهای شهرداری بهتر از گذشته پیش رود.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز در ادامه به بیان علت ناکارآمدی سیستم شهرداری کلانشهر اهواز پرداخت و گفت: با بررسی‌هایی که انجام داده‌ام این موضوع سه عامل مهم دارد.

وی گفت: مدیریت، ساختار و تشکیلات و نیروی انسانی سه عامل مهم ناکارآمدی سیستم شهرداری کلانشهر اهواز هستند.

رضوی با بیان اینکه در گذشته سرمایه اصلی هر سیستمی نیروی انسانی بود، افزود: امروز مدیریت نقش مهمی را در مقاطع مختلف ایفا می‌کند.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز در ادامه با اشاره به برخی انتصابات در شهرداری گفت: برخی‌ها پرسنل خسته و بی‌انگیزه را به کار می‌گیرند در حالی که ‌‌نهایت کار آن‌ها، آب را از سرازیری به سربالایی هدایت کردن است.

وی در ادامه با انتقاد از شهردار اهواز بیان کرد: در مدت کوتاه مدیریت سیدخلف موسوی بر شهرداری اهواز تغییراتی صورت پذیرفته که برخی از آن‌ها نه تنها تاثیری در بهبود وضعیت شهر نداشته است بلکه عملکرد آنان نتوانست رضایت شهروندان اهوازی را فراهم کند.

رضوی با تاکید بر این نکته که ساختار کنونی شهرداری اهواز نیازمند تغییرات اساسی است، اضافه کرد: شهرداری اهواز، هشت منطقه شهرداری، پانزده سازمان، هشت معاونت شهردار و مدیریت‌های مستقل دارد که امیدواریم با ادغام برخی از آن‌ها زمینه برای خدمات‌رسانی هرچه بهتر به شهروندان اهوازی فراهم شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار