تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۲
کد خبر: ۵۴۷۰۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم شوشتر در مجلس:
مصوبات سفر رئیس جمهور در تهران بررسی می‌شود
نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز بررسی طرح‌ها در خوزستان انجام می‌شود و مصوبات سفر رئیس جمهور در تهران مصوب می‌شوند.

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات ابراهیمی اظهار کرد: به دلیل عدم همراهی وزرا با رئیس جمهور و حضور تعدادی محدود از اعضای هیئت وزیران جلسه هیئت دولت در تهران تشکیل و مشکلات استان خوزستان بررسی خواهد شد.

وی افزود: این سفر مانند سفرهای دولت‌های گذشته نیست که در یک جلسه چندین مصوبه تصویب شود و سپس هیچ‌کدام از آنها نیز ضمانت اجرایی نداشته باشد، قرار است در این سفر مصوبات اجرایی و برای رفع محرومیت استان باشد.

وی با اشاره به مصوبات سفرهای دولت‌های قبل به خوزستان گفت: در دولت نهم و دهم مصوبات به نحوی بود که 80 درصد آنها اجرایی نشد و به این دلیل استان خوزستان تنها مصوباتی روی کاغذ دارد که باعث کاهش محرومیت آن روی کاغذ می‌شود.

سادات ابراهیمی با اشاره به اینکه قرار نیست در این دولت وضعیت به این شرایط باشد، خاطر نشان کرد: بر اساس نشستی که با معاونان رئیس جمهور داشته‌ایم قرار است مدیریت استان همه نیازهای خود را به مرکز اطلاع دهد و پس از آن دولت در مرکز تمام فعالیت خود را برای رفع نیازها انجام دهد.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برخلاف دولت‌های قبل قرار نیست اگر دولت به استانی سفر نکرد چرخ توسعه آن تا زمان حضور دولت در آن استان کند بچرخد و امید است این مسائل نوید سفرهایی با برکت و پرثمر را برای خوزستانی‌ها در بر داشته باشد.


مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار