تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۱
کد خبر: ۵۴۷۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سفر روحانی به خوزستان
معاون اجرایی رئیس جمهور: این سفر در تنظیم دقیق تر بودجه خوزستان موثر است

معاون اجرایی رئیس جمهور در جمع خبرنگاران گفت: خوزستان مشهد شهدای ایران است و طبیعی است که اولین سفر رییس جمهور به این استان باشد.

 محمد شریعتمداری پیش از ورود رئیس جمهور به اهواز، در جمع خبرنگاران حاضر در فرودگاه اظهارداشت: دو مشهد، مشهد الرضا و مشهد شهدای ایران، برای رییس جمهور خیلی مهم هستند؛ شروع فعالیت های انتخابی ایشان نیز از شهرهای مشهد و سوسنگرد بود. به همین دلیل خوزستان به عنوان اولین مقصد سفر آقای روحانی انتخاب شده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مسائلی مانند انتقال آب کارون و اعتراض نمایندگان خوزستان به بودجه این استان در سالن 93، تاثیری در انتخاب خوزستان به عنوان اولین مقصد سفر رئیس جمهور داشته است؟، گفت: به هیچ وجه؛ تصمیم برای انجام نخستین سفر به خوزستان پیش از این مسائل اتخاذ شده است. شخص آقای رییس جمهور و وزرا و مسئولین دولت نیز جلسات متعددی با نمایندگان خوزستان در مجلس داشته اند و جزییات مربوط به این استان در این جلسات بررسی شده است. البته کلیه جزییات در نظام برنامه ریزی کشور وجود دارد، ولی این صحبت و نشست ها با نمایندگان قطعا می تواند در بررسی هرچه بهتر مسائل استان ها موثر باشد.

معاون اجرایی رئیس جمهور تاکید کرد: از مواهب این سفر برای استان خوزستان این است که اکنون در آستانه تصویب بودجه 93 هستیم و مذاکراتی که در این سفر انجام می شود، همراه با بررسی جزییات مسائل این استان، قطعا می تواند در بررسی هرچه دقیق تر بودجه خوزستان و تنظیم دقیق ترآن تاثیرگذار باشد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار