تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۵۴۷۶۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آغاز رسمی اولین سفر استانی دولت یازدهم
رئیس جمهور وارد اهواز شد
هواپیمای حامل رئیس جمهور در فرودگاه اهواز به زمین نشست.

هواپیمای حامل دکتر حسن روحانی و هیئت همراه لحظاتی پیش وارد خوزستان، نخستین استان میزبان سفر رئیس جمهور، شد و در فرودگاه اهواز به زمین نشست.

آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در خوزستان، آیت الله سید علی شفیعی عضو مجلس خبرگان رهبری، دکتر عبدالحسن مقتدایی استاندار، نمایندگان مجلس، فرماندهان نظامی و انتظامی خوزستان و دیگر مسئولان محلی برای استقبال از رئیس جمهور در فرودگاه اهواز حضور دارند.

همچنین جمعیتی از مردم به صورت خودجوش، علی رغم اعلام قبلی مسئولان مبنی بر نداشتن برنامه ای برای استقبال در مسیر و همچنین دایر بودن فعالیت کلیه ادارات و دستگاه های استان، به پیشواز رئیس جمهور آمده و در مقابل فرودگاه تا خیابان های منتهی به آن حاضر شده و با سر دادن شعارهایی چون "دسته گل محمدی به شهر ما خوش آمدی"، "روحانی سرافراز، خوش آمدی به اهواز"، "سردار تدبیر و امید، خوش آمدی به اهواز" و... احساسات و شادی خود را از حضور دکتر حسن روحانی در استان خوزستان ابراز می کنند. جمعیتی از اقوام مختلف خوزستان هم چون عشایر عرب و بختیاری نیز در میان مردم حاضر مشاهده می شود.

طبق اعلام قبلی قرار است رئیس جمهور پس از دیدار با مردم و سخنرانی در جمع آن ها در مصلی مهدیه امام خمینی(ره) اهواز، ناهار را همراه با ايتام صرف و سپس با علماء و روحانيون و نخبگان سياسي، اجتماعي، فرهنگي هنري و اقتصادي خوزستان دیدار کند.

ديدار با ايثارگران، ديدار با مردم 2 شهرستان، ديدار با تعدادي از خانواده‌هاي شهداء، ايثارگران و جانبازان و بازديد از يكي از صنايع در خوزستان و حضور در همایش "ظرفيت‌هاي توسعه استان خوزستان" از دیگر برنامه های سفر رئیس جمهور به خوزستان عنوان شده است.

همچنین پرداختن به مباحثی جون اجرای طرح بزرگ 550 هزار هكتار اراضي كشاورزي مقام معظم رهبري، تأمين آب آشاميدني با كيفيت، بهداشتي و سالم، توسعه راه‌هاي ارتباطي و خطوط ریلی استان و ... از مهمترین اهداف و برنامه های سفر دکتر روحانی به خوزستان است.

رئیس جمهور چهارشنبه شب در ارتباطی مستقیم از شبکه استانی صدا و سیما با مردم استان گفت و گو می کند و پنجشنبه، در روز پاياني سفر خود به خوزستان، در جلسه شوراي اداري استان حضور مي‌يابد.

مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
1
0
لطفا به فکر اشتغال جوانان استان باشید ،همه تحصیلکرده در رشته های فنی و مهندسی ولی با وجود منابع اشتغالزایی در استان همچنان تمام جوانان استان ما بیکار و جویای کار واز ترس بیکاری وتاکید رهبری بر افزایش جمعیت همه مجرد وبیکار هستند
مريم رضايي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
0
1
دكترروحاني خيلي ممنون كه عموي من آقاي محسن رضايي رو هم به خودتون به خوزستان برديد اميدوارم به شما وايشون خوش بگذرد
:
:
:
آخرین اخبار