تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۰ - ۲۱:۱۳
کد خبر: ۵۴۷۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جذب نيروی انسانی تا۱۰سال در تهران، ممنوع
معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري تهران گفت: جذب نيروي انساني جديد تا۱۰ سال در تهران ممنوع است ولي اين جذب براي شهرستان‌ها براساس نياز به آنها ابلاغ خواهد شد.

به گزارش ايسنا، نصرالله ابراهيمي در جلسه شوراي اداري شهرستان ري که در محل شهرک صنعتي شمس‌آباد برگزار شد با بيان اينکه دولت از انتقال کارمندان و کارکنان از کلان شهرها حمايت مي‌کند، گفت: هيچ دستگاهي حق ندارد کارمندان را بدون موافقت آنان منتقل کنند.

وي با بيان اينکه بيش از۱۰هزار نفر در تهران براي انتقال ثبت‌نام کردند اظهاركرد: پنج هزار نفر مشمول اين طرح شدند که سه هزار نفر منتقل و يک هزار نفر ديگر در حال انتقال به ساير شهرهاي کشور هستند.

ابراهيمي با اشاره به تصويب قانون توسعه دولت الکترونيک در مجلس شوراي اسلامي و ماده ۴۶ برنامه پنجم گفت: با برنامه ريزي‌هاي انجام شده تا پايان برنامه پنجم بيش از۶۰ درصد ارتباطات کسب و کار و همه ادارات از طريق الکترونيکي امور را انجام مي‌دهند.

وي ادامه داد: تمامي شهرستان‌هاي استان تهران نيز سه ماه فرصت دارند که تمامي مکاتبات خود را از طريق اتصال به شبکه دولت انجام دهند.

معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري تهران تعداد نيروي انساني موجود در دستگاه‌هاي اجرايي استان را ۲۰۷ هزار نفر ذکر کرد و گفت: بيش از ۱۶۰ هزار نفر از اين افراد رسمي و پيماني هستند.

وي به تدوين برنامه جامعه و توانمندسازي نيروي انساني اشاره کرد و گفت: در ابتداي سال جاري تقويم آموزشي به دستگاه‌هاي ابلاغ شد و نيروي انساني به عنوان سرمايه‌هاي اجتماعي هستند.
:
:
:
آخرین اخبار