تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۵۴۸۰۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس جمهور در جمع مردم اهواز:
مصمم به هجرتیم/ توافق ژنو اجرایی خواهد شد
رئیس جمهور با بیان اینکه توافق ژنو تا چند روز آینده اجرایی خواهد شد گفت: توافق ژنو یعنی تسلیم قدرت‌های بزرگ جهان در مقابل ملت ایران، و پذیرش جهان در برابر فن‌آوری صلح‌آمیزی که در سایه تلاش و ایثار دانشمندان به دست آورده‌ایم.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی ظهر امروز در جمع مردم اهواز ودر مصلای این شهر اظهار کرد: کشور نیاز به هجرت دارد، هجرت از تورم، رکود، گرانی و بیکاری تا اشتغال، هجرت از جامعه‌ای که دیگران برای ما در آن شکاف درست کرده‌اند تا به یک جامعه متحد، از روابطی با جهان که شایسته آن نیست تا رسیدن به روابط سازنده با جهان و ما در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

وی افزود: مردم استان خوزستان، زنان و مردان، دولت در طول پنج ماه گذشته به یاری خدا با حمایت شما مردم، و با کمک‌ها و تدابیر مقام معظم رهبری قدم‌های ارزنده‌ای را برداشته است.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: این امر هم در زمینه روابط خارجی و هم در زمینه داخلی برای جمهوری اسلامی ایران محقق شده است.

وی با بیان اینکه توافق ژنو تا چند روز آینده اجرایی خواهد شد تصریح کرد: می‌دانید توافق ژنو یعنی چه؟ یعنی تسلیم قدرت‌های بزرگ جهان در مقابل ملت ایران، یعنی پذیرش جهان در برابر فن‌آوری صلح‌آمیزی که در سایه تلاش و ایثار دانشمندان جوانمان به دست آورده‌ایم، یعنی شکستن سد تحریم که بدون حق بر ملت صلح دوست ایران تحمیل شده بود.

روحانی اضافه کرد: امروز بعد از حماسه سیاسی شما در 24 خرداد، همه جهان در برابر عظمت این ملت بزرگ سر فرود آورده‌اند.

وی گفت: ما به خواست خدا از منافع ملت دفاع خواهیم کرد، ما به عنوان سربازان خط مقدم شما مردم غیور از این کشور و از منافع ملی با کمال قدرت حفاظت خواهیم کرد.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه در سخنرانی‌های بعدی و مصاحبه تلویزیونی در این زمینه بیشتر سخن خواهم گفت خاطرنشان کرد: ما مصمم به هجرتیم، هجرت از شرایطی که در شان ملت ایران نیست تا شرایط خاص و مطلوب ملت ایران که به یاری خدا و شما مردم و زیر سایه امام زمان(عج) و مقام معظم رهبری به آن دست خواهیم یافت.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار