تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۸
کد خبر: ۵۴۸۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس شبکه بهداشت و درمان باغملک خبر داد
لغو سفر وزیر بهداشت به باغملک
رئیس شبکه بهداشت و درمان باغملک، از لغو سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به این شهرستان خبر داد.

علی فرجی امروز اظهار کرد: سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شهرستان باغملک لغو شد.

وی افزود: بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز قرار بود وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز به باغملک بیاید ولی این برنامه انجام نشد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان باغملک بیان کرد: ممکن است این سفر در روزهای آینده انجام شود ولی تا کنون از سوی مسئولان مربوطه خبری مبنی بر تایید این برنامه به ما اعلام نشده است.

این مقام مسئول در ادامه به تشریح برنامه‌هایی که قرار بود در سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شهرستان باغملک انجام شود پرداخت و گفت: بازدید از بیمارستان شهید طباطبایی‌نژاد یکی از این برنامه‌ها بود.

وی گفت: بازدید از بیمارستان 96 تختخوابی شهدای باغملک که در حال احداث است نیز یکی دیگر از برنامه‌های سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به این شهرستان بوده است.

به گفته فرجی، همچنین بازدید از مراکز بهداشتی درمانی شبانه روزی در روستاهای باغملک نیز یکی دیگر از برنامه‌های سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به این شهرستان بود که انجام نشد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان باغملک عنوان کرد: امروز سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شهرستان‌های دیگر خوزستان انجام شد و علی رقم برنامه ریزی‌های صورت گرفته وی به باغملک نیامد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار