تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۴
کد خبر: ۵۴۸۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به دلیل تاخیر در سفر به خوزستان
وزیر بهداشت به هفتکل هم نرسید
رئیس شبکه بهداشت و درمان هفتکل از لغو سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به این شهرستان خبر داد.

سیدافشین حجازی امروز اظهار کرد: سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شهرستان هفتکل لغو شد.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده قرار بود وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز به هفتکل بیاید ولی این سفر انجام نشد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان هفتکل بیان کرد: ممکن است این سفر در روزهای آینده صورت گیرد ولی انجام آن صد در صدی نیست.

این مقام مسئول در ادامه به تشریح برنامه‌هایی که قرار بود در سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به هفتکل انجام شود پرداخت و گفت: حضور در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان یکی از این برنامه‌ها بود که لغو شد.

وی اضافه کرد: بازدید از مرکز درمان بستر هفتکل که جوار شهدای گمنام قرار دارد نیز یکی دیگر از برنامه‌های سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به این شهرستان بوده است.

به گفته حجازی، همچنین بازدید از یک خانه بهداشت روستایی هفتکل نیز از دیگر برنامه‌های سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به این شهرستان بود که انجام نشد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان هفتکل عنوان کرد: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پس از سفر به استان خوزستان به یادمان شهدای هویزه رفت و علی رقم برنامه ریزی‌های صورت گرفته، وی به این شهرستان نیامد.

وی در پایان یادآور شد: در سفری که برای وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شهرستان هفتکل پیش‌بینی شده است وی دیدار مردمی نخواهد داشت.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Spain
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
0
0
برنامه ریزی احمدی نژادی برای این دولت جواب نمی دهد نرود بهتر از این است که برود ووعده بیخود بدهد شما هم تیترهات ودرست کن کمی غرض ورزی دیده می شود
:
:
:
آخرین اخبار