تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۹
کد خبر: ۵۴۸۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استاندار خوزستان خواستار شد:
تفکیک مطلق آب شرب خوزستان از آب کشاورزی
استاندار خوزستان با بیان اینکه آب شرب دغدغه هر ساکنی در خوزستان است، گفت: تفکیک مطلق آب شرب از آب کشاورزی حق مردم خوزستان که از آن بهره مند می‌شوند.

عبدالحسن مقتدایی عصر امروز در نشست فرهنگیان، دانشجویان و نخبگان استان خوزستان با رئیس جمهور که با حضور مسئولان ملی و استانی و هیئت همراه روحانی در استانداری برگزار شد اظهار کرد: خوشحالیم که قرعه فال سفر رئیس جمهور به نام خوزستان زده شد.

وی افزود: این سفر بیشتر جنبه دیداری و شنیدن مطالب از مجموعه‌ها و مردم را دارد و به گونه‌ای متفاوت با سفرهای دیگر است.

استاندار خوزستان با تاکید بر اینکه خوزستان از هر حیث ملی‌ترین استان کشور است، تصریح کرد: نه تنها از نظر کشاورزی نفت، صنعت و ورزش ملی است بلکه تمام ملت ایران در دفاع مقدس در کنار خوزستان دفاع جانانه کردند.

وی اضافه کرد: مهمترین ویژگی مردم خوزستان مهمان نوازی‌ است که با تمام تفاوت‌های فرهنگی به هم‌افزایی تبدیل شده است.

مقتدایی با بیان اینکه کارون سمفونی وحدت ملت ایران در تمام اقوام است و به یک عامل وحدت تبدیل شده است ادامه داد: تنوع اساسی که بر روی سنگ یادبود شهدای خوزستان وجود دارد نشانگر تنوع قومی و انسجام در دوران دفاع مقدس است.

وی خطاب به نخبگان و فرهنگیان و دانشجویان ابراز داشت: مخاطبان حاضر در این جلسه هر کدام سفیری با درک داشته‌ها و نداشته‌ها هستند.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه آب شرب دغدغه هر ساکنی در خوزستان است اظهار کرد: تفکیک مطلق آب شرب از آب کشاورزی طبق گفته شما (رئیس جمهور) حق مردم خوزستان که از آن بهره مند می‌شوند.

وی بیان کرد: کشاورزی که جزو موارد مهمی برای خوزستان است، اراضی که از سال 75 مدنظر بودند و دولت‌های متعددی سعی کردند آنها را به سرانجام برسانند امیدواریم که در دولت تدبیر و امید محقق شود.

مقتدایی با اشاره به دسته‌بندی مشکلات استان تصریح کرد: اول آب شرب، دوم کشاورزی و سوم مسئله کارون که حفاظت از آن بر عهده ما به عنوان شورای عالی حفاظت کارون است را اید مورد توجه بیشتری قرار داد.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
0
0
درود بر مقترایی که بر خلاف مسئولان دولت قبل در خوزستان .برای دغدغه های مردم ارزش قائل است و به درستی پیگیر مسایل این استان است
:
:
:
آخرین اخبار