تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۹
کد خبر: ۵۴۸۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
وزیر ارشاد:دولت یازدهم سیاست‌های فرهنگی و هنری جدیدی دارد
وزیر فرهنگ و ارشاد گفت: دولت یازدهم سیاست‌های جدیدی در زمینه فرهنگی و هنری دارد و مسئولان نیز باید در چهارچوب سیاست های دولت عمل کنند.

علی جنتی عصر امروز در نشست فرهنگیان، دانشجویان و نخبگان استان خوزستان با رئیس جمهور که با حضور مسئولان ملی و استانی و هیئت همراه روحانی در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: بودجه سال آینده کشور در بخش فرهنگ و هنر مطلوب نیست اما باید با همین اعتبارات اندک برنامه‌های فرهنگی و هنری را اجرا کرد.

وی افزود: در صورتی که مجلس با تصویب تبصره 14 در بودجه فرهنگ و ارشاد اسلامی موافقت کند تمام دستگاه‌های دولتی موظف می‌شوند یک درصد از بودجه سالانه خود را صرف کارهای هنری و فرهنگی کنند.

جنتی با تاکید بر اینکه مسئولان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، شناسنامه کاملی از هنرمندان استان ارائه دهند خاطرنشان کرد: تشکیل نظام صنفی مطبوعات نیز در مجلس تائید شده تا این نظام صنفی به کارهای مربوط به مطبوعات کل کشور رسیدگی کند.

وی با تاکید بر اینکه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با نگاه امنیتی به موضوع فرهنگ و هنر مخالف است عنوان کرد: قانون تبلیغات به اصلاح و بازنگری نیاز دارد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: با توجه به اینکه قانون خاصی برای تبلیغات تعریف نشده، بسیاری از آگهی‌هایی که چاپ می شود خلاف واقع است.

وی از مسئولان اداره کل فرهنگ و ارشاد استان خوزستان خواست برای برگزاری جشنواره‌ای ویژه در استان خوزستان در سطح ملی برنامه‌ریزی داشته باشند و ادامه داد: یکی از شاخص‌های استان خوزستان می‌تواند موضوع شکل‌گیری جشنواره سالانه باشد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه دولت یازدهم سیاست‌های جدیدی در زمینه فرهنگی و هنری دارد ابراز داشت: این سیاست ها در دولت یازدهم مشخص شده و مسئولان نیز باید در چهارچوب سیاست های دولت عمل کنند.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
محمد
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
0
0
اقای جنتی درد فرهنگی استان بسیار است نمونه اش دو بیمارستان متروک و تعطیل بهمن و راه اهن اندیمشک است که میشود استفاده ی بهینه از ان ها نمود و اندیمشک در حال حاظر سالن سینما ندارد ....
:
:
:
آخرین اخبار