تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۵
کد خبر: ۵۴۸۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آیت‌الله موسوی‌جزایری:حضور یک تربیت‌یافته حوزه به عنوان رئیس جمهور باعث افتخار روحانیت است
نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: حضور یک تربیت‌یافته حوزه علمیه به عنوان رئیس جمهور باعث افتخار روحانیت است.

آیت‌الله سید محمدعلی موسوی‌جزایری در دیدار فضلا، طلاب و علمای خوزستان با رئیس جمهور که سه‌شنبه شب در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از موجبات خوشحالی و سرور علما نسبت به انتخاب روحانی به عنوان رئیس جمهور این بود که وی یک فرد وابسته به حوزه علمیه است.

وی با بیان اینکه انتخاب روحانی با یک رای با‌صلابت مایه افتخار است، تصریح کرد: وی فردی است که در مکتب انسان‌ساز اهل بیت و حوزه علمیه تربیت شده و مدارج علمی را طی کرده است.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان خاطرنشان کرد: انتظار ما از رئیس جمهور این است که در سنگر روحانیت و عالم دینی، سنگر ارشاد و هدایت جامعه به سوی اهداف و آرمان‌های جامعه، امام راحل و مقام معظم رهبری کوشا باشد.

وی اضافه کرد: رئیس جمهور به خوبی دغدغه‌های رهبری را تشخیص داده که این مسئله باعث سرور و خوشحالی ملت شده است.

جزایری با بیان اینکه خوزستان مهد مقاومت و ایثارگری است، اضافه کرد: از اینکه خوزستان به عنوان نخستین سفر استانی هیئت دولت انتخاب شده خوشحال هستیم.

وی تصریح کرد: مسائلی که امروز رئیس جمهور در مصلای مهدیه اهواز در زمینه آب، کشاورزی و اشتغال بیان کرد مهم ترین دغدغه‌های مردم است.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: مسئله کشاورزی دقیقاً طرح مقام معظم رهبری بوده و این نشان دهنده این است که سلیقه‌ها بسیار به هم نزدیک است و ارتباط روحی وجود دارد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار