تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۵
کد خبر: ۵۴۸۴۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با حضور چند دقیقه‌ای در حمیدیه انجام شد
بازدید وزیر بهداشت از مرکز درمان بستر حمیدیه
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از مرکز درمان بستر حمیدیه بازدید کرد.

سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در شهرستان حمیدیه از مرکز درمان بستر این شهرستان بازدید کرد.

در این بازدید که شامگاه سه شنبه انجام شد، جمعی از معاونان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز حضور داشتند.

همچنین در این آیین اسماعیل ایدنی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز نیز وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را همراهی می‌کرد.

در این بازدید چند دقیقه‌ای وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قول مساعد برای رسیدگی و حل مشکلات مرکز درمان بستر حمیدیه داد.

قاضی‌زاده هاشمی همچنین گفت که کادر مورد نیاز مرکز درمان بستر حمیدیه تامین می‌شود و این مرکز نیز تجهیز خواهد شد.

قرار بود که سیدحسن قاضی‌زاده‌هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بازدیدی رسمی از حمیدیه داشته باشد و مسئولان این شهرستان نیز برنامه‌ریزی‌هایی را انجام داده بودند.

علی‌رغم برنامه‌ریزی‌های انجام شده از سوی مسئولان حمیدیه و انتظار چند ساعته آنان برای حضور سید حسن قاضی‌زاده‌هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این شهرستان، وی فقط چند دقیقه به حمیدیه رفت در حالی که هیچ کدام از مسئولان محلی از جمله فرماندار حضور نداشتند.

همچنین فرماندار حمیدیه از لغو سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به این شهرستان خبر داد و افزود: قرار بود آقای علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جریان سفر رئیس جمهور به خوزستان امروز به شهرستان حمیدیه سفر کند.

رئیس شورای اداری حمیدیه گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار بود با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سالن آمفی تئا‌تر فرهنگ سرای الغدیر هویزه راه اندازی شود.

وی خاطرنشان کرد: در سفری که برای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برنامه‌ریزی شده بود، دیدار مردمی جزو برنامه‌های وی نبود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار