تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۲
کد خبر: ۵۴۸۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون‌وزیرجهادکشاورزی:طرح مقام‌معظم‌رهبری در خوزستان بزرگ‌ترین طرح بعد از انقلاب است
معاون برنامه‌ریزی امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی، طرح مقام معظم رهبری در استان خوزستان را بزرگ‌ترین طرح بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دانست.

مهدی بخشنده در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی طرح احیای 550 هزار هکتار از دشت‌های ایلام و خوزستان که شامگاه سه شنبه در اهواز برگزار شد اظهار کرد: طرح مقام معظم رهبری در استان خوزستان بزرگ‌ترین طرح بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است. با توجه به اهمیتی طرح احیای 550 هزار هکتار از دشت‌های خوزستان و ایلام دارد یک و نیم میلیارد دلار برای اجرای این طرح اختصاص یافت.

معاون برنامه‌ریزی امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: طرح مقام معظم رهبری با تاخیر چند ساله در حال اجرا است لذا پیگیری و شتاب بخشیدن به اجرای این طرح در دستور کار دولت قرار دارد.

به گفته وی، برنامه ریزی جهت تامین اعتبار طرح احیای دشت‌های 550 هزار هکتاری خوزستان و ایلام توسط دولت یازدهم در دستور کار قرار گرفت.

این مسئول گفت: با اقداماتی که در سه سال اخیر برای اجرای طرح مقام معظم رهبری و احیای دشت‌های 550 هزار هکتاری خوزستان و ایلام صورت گرفت، کار 62 هزار هکتار به پایان رسیده است. اگر اعتبار خوبی به طرح مقام معظم رهبری اختصاص پیدا کند در سه سال آینده این طرح در 30 هزار هکتار انجام خواهد شد.

در این جلسه که محمود حجتی نجف آبادی، وزیر جهاد کشاورزی نیز حضور داشت مشکلات شرکت‌های مجری طرح احیای دشت‌های خوزستان و ایلام (جهاد نصر) بررسی شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار