تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۸
کد خبر: ۵۴۸۶۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر کل میراث فرهنگی خوزستان خبر داد
دیدار سرمایه‌گذاران حوزه میراث فرهنگی با رئیس جمهور
مدیر کل میراث فرهنگی خوزستان از دیدار سرمایه‌گذاران حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با رئیس جمهور خبر داد.

افشین حیدری امروز اظهار کرد: فعالان سرمایه‌گذاری در بخش‌های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان قرار است عصر امروز با رئیس جمهور دیدار کنند.

وی با اشاره به اهمیت گردشگری در خوزستان افزود: در خوزستان توانمندی‌های زیادی برای معرفی و سرمایه‌گذاری وجود دارد و به این دلیل در تلاش هستیم تا از این پتانسیل در راستای تقویت زیرساخت‌های گردشگری استان استفاده کنیم.

مدیر کل میراث فرهنگی خوزستان با اشاره به اینکه در حال حاضر در خوزستان وضعیت سرمایه‌گذاری در حال رشد است، گفت: سرمایه‌گذاری در خوزستان در ابتدای راه است و در میراث فرهنگی شاید سرعت زیادی داشته باشد ولی قدمت زیادی ندارد و به این دلیل باید در راستای تقویت این بخش تلاش زیادی به کار گرفته شود.

وی خاطر نشان کرد: سرمایه‌گذاری در بخش میراث فرهنگی و گردشگری بسیار زودبازده است و به این دلیل این بخش رونق بسیار زیادی پیدا کرده و سرمایه‌گذاران روزانه برای مشارکت در این بخش در این اداره کل حضور می‌یابند.

حیدری افزود: در حال حاضر دیدار سرمایه‌گذاران بخش میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با رئیس جمهور می‌تواند باعث افزایش روحیه این فعالان عرصه فرهنگ خوزستان شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار