تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۳
کد خبر: ۵۴۹۴۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست فرمانداری رامشیر:
بیمارستان رامشیر تجهیز می‌شود
سرپرست فرمانداری رامشیر از تجهیز بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) این شهرستان خبر داد.

بیژن بهمنی امروز در حاشیه حضور سید حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در رامشیر اظهار کرد: بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) تجهیز می‌شود.

وی افزود: در بازدیدی که وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رامشیر داشت قول تجهیز این بیمارستان را داد.

رئیس شورای اداری رامشیر تصریح کرد: تجهیز اتاق عمل و بخش سی سی یو بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) از جمله قول‌های وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مردم این شهر بود.

این مقام مسئول بیان کرد: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هم چنین قول مساعدی برای تامین وسایل نقلیه مورد نیاز بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) از جمله آمبولانس را داد.

وی خاطرنشان کرد: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جریان بازدید از بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رامشیر همچنین قول‌های مساعدی برای رفع مشکلات خانه‌های بهداشت روستایی این شهرستان و بهورزان آن‌ها داد.

به گفته بهمنی، برخی از شهروندان رامشیری، در جریان بازدید وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رامشیر مشکلات حوزه بهداشت و درمان این شهرستان را با وی در میان گذاشتند.

سرپرست فرمانداری رامشیر گفت: همچنین مسئولان رامشیر مشکلات این شهرستان را برای بازدید وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بازگو کردند و به صورت مکتوب نیز به این عضو هیئت دولت ارائه دادند.


مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار