تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۷
کد خبر: ۵۴۹۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون وزیر بهداشت:
پرداخت هزینه‌های درمانی از جیب مردم باید کاهش یابد
معاون وزیر بهداشت در دزفول گفت: پرداخت هزینه‌های درمانی از جیب مردم باید کاهش یابد.

محمد حاجی آقاجانی عصر امروز پس از حضور در شهرستان دزفول از تنها بیمارستان دولتی این منطقه بازدید کرد و در جمع مسئولان اظهار داشت: نخستین سفر رئیس جمهور به این استان به دلیل توجه ویژه به خوزستان و اهمیتی که این استان دارد صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: استان خوزستان به‌عنوان یک استان مرزی با مقاومت و ایثار مردمش بود که توانست در بحث جنگ پیروز شود و کشور را در مقابل هجوم بیگانگان حفظ کند.

معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه این استان در زمینه بهداشت و درمان محدودیت زیادی دارد و این امر کاملا مشهود است خاطرنشان کرد: باید در این زمینه برنامه‌ریزی کرد و برای رفع معضلات چاره‌ای اندیشید.

آقاجانی در ارتباط با سیاست‌های وزارت بهداشت و درمان اضافه کرد: اهم این سیاستگذاری بر پایه کاهش تصدی‌گری بوده که از سوی دولت در حال پیگیری است.

وی بیان کرد: زمینه این روند را داریم و هم‌اکنون در حال آماده کردن آن هستیم.

معاون وزیر بهداشت با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های خیرین استان عنوان کرد: باید موانع کار را از پیش‌روی خیرین برداشت.

 *عدالت در بهداشت باید تحقق پیدا کند

وی با بیان اینکه عدالت در بهداشت باید تحقق پیدا کند گفت: پرداخت هزینه‌های درمانی از جیب مردم باید کاهش یابد و با این اقدام، بیماران را محافظت بیشتری کرد.

آقاجانی در ادامه همین موضوع اظهار کرد: مشکل هزینه‌های درمان برای مردم باید حل شود و اقشار کم درآمد را از مشکلات درمان رهانید.

وی با تاکید بر اینکه دولت باید در کنار مجلس بتواند برای ارتقای سلامت جامعه گام بردارد تصریح کرد: عقب ماندگی بهداشت و درمان کشور جدی ا‌ست و این محرومیت در مناطق روستایی با شدت بیشتری همراه است.

معاون وزیر بهداشت ابراز داشت: سیاست دولت ارائه خدمات کیفی بالاتری به مردم است و با جدیت آن را دنبال خواهد کرد.

وی افزود: اخلاق پزشکی نیز باید مدنظر قرار گیرد و این امر از طریق اساتید مرتبط در دانشجویان نهادینه شود.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار