تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۸
کد خبر: ۵۴۹۵۵
تعداد نظرات: ۴ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جلسه خصوصی برخی از مطبوعات با وزیر ارشاد!
در حقیقت رسانه ها نمی دانند از تبعیض های ناروا میان پایتحت و شهرستانها باید بنالند و یا از متولی بومی استانمان که اینگونه و در یک محفل خصوصی وزیر را می برند و آنچه که باید بشنود را نمی شنود و فقط به پاره ای تعارفات ختم به خیر می گردد
خوزنیوز/ غلامرضا فروغی نیا: در حالیکه انتظار بود در جلسه ای که با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که حق طبیعی مان بود بتوانیم حرفها و مشکلاتمان را بیان نمائیم بنا به علل نامعلومی از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان فقط عده خاصی دعوت شدند!

 اما مشکل این است که چرا این حق مطبوعات و رسانه ها یعنی یک نشست دوستانه و صمیمانه برای شنیدن مشکلات و مسائل که حداقل حق طبیعی آنهاست از دستگاهی که متولی بومی و محلی پاسخگویی به این موضوع است دریغ می شود؟ به هر حال فقط باید تاسف خورد و در انتظار ماند.

در حقیقت مطبوعات و رسانه ها نمی دانند از تبعیض های ناروا میان پایتحت و شهرستانها باید بنالند و یا از متولی بومی استانمان که اینگونه و در یک محفل خصوصی وزیر را می برند و آنچه که باید بشنود را نمی شنود و فقط به پاره ای تعارفات ختم به خیر می گردد.

چنین شرایطی در حالی حادث شده  که مدتهاست بحث تحول و تغییر در این اداره مدنظر قرار گرفته و همه منتظرند ببینند مدیرکل آینده بالاخره چه کسی است؟

غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۴
کارمند ارشاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
1
1
جناب فروغی اگر آقای سپهر غیر از این انجام میداد باید تعجب می شدید! . ولی خیلی متعجبم از دوستانی که خود را متولیان دولت تدبیر و امید در استان می دانند ولی به این نکته عنایت ندارند که زمانی می توانند در رویکردهای و برنامها تغییر حاصل نمایند که دست به تغییر جدی مدیران بزنند. جایگزین آقای سپهر باید خیلی وقت پیش معرفی می شد اما متاسفانه بدلیل سوء تفاهمی که در انتخاب جایگزین ایشان بین استانداری و وزیر هست کار را به اینجا کشاند که استفاده از فرصت حضور وزیر ارشاد از دست رفت.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
0
0
به آقای سپهر بگویید تا الان که چندین سال از حضورت برمسند هنر استان می گذرد چه کار مثبتی انجام دا ده ای چه جشنواره پرباری داشته ای و......
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
1
0
i am surry for mr dr nashan!
حسینی نسب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
1
0
نشان باید جوابگوی ماتدن سپهر باشد تازه بعدش هم هر کس بیاد بازم باید نشان جواب بده .....
:
:
:
آخرین اخبار