تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۷
کد خبر: ۵۴۹۶۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
وزیر بهداشت مطرح کرد
بدهی میلیاردی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: این وزارتخانه حدود 6 هزار میلیارد ریال بدهی دارد.

 سید حسن قاضی‌زاده هاشمی عصر امروز در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی هفتکل که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: از زمانی که دولت یازدهم فعالیت خود را آغاز کرده است، خزانه خالی بود.

وی با تاکید بر این نکته که خالی بودن خزانه دروغ و توهم نیست، گفت: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سطح کل کشور با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: خوزستان با توجه به امکاناتی که باید در این استان باشد مشکلات و کمبودهای زیادی در بخش بهداشت و درمان دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه وضعیت پوشش بیمه‌ای در کشور مطلوب نیست اضافه کرد: در خیلی از مراکز بیمه را قبول ندارد و یا فقط 20 درصد هزینه‌های درمانی را بر عهده می‌گیرند.

قاضی‌زاده هاشمی خاطرنشان کرد: دولت یازدهم این مشکلات و کمبود‌ها را می‌داند و برای رفع آن در حال برنامه‌ریزی است ولی متاسفانه از آغاز فعالیت خود با یک خزانه خالی رو به رو شد.

وی در ادامه به بیان برخی از مشکلات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پرداخت و گفت: این وزارتخانه حدود 6 هزار میلیارد ریال بدهی دارد که بیشتر آن مربوط به بدهی به پرسنل خود است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ادامه عنوان کرد: در این سفر هیچ قولی برای حل مشکلات هفتکل نمی‌دهم اما امیدوارم این کاستی‌ها توسط رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز پیگیری و حل شوند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار