تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۴
کد خبر: ۵۵۰۳۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار هندیجان:
مشکلات بهداشت و درمان هندیجان نیازمند توجه ملی است
فرماندار هندیجان گفت: مشکلات و کمبودهای بیمارستانی و بهداشت و درمان در این شهرستان نیازمند توجه ملی است.

بهروز فرج‌اللهی ظهر امروز در بازدید معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بخش‌های درمانی و بیمارستانی هندیجان اظهار کرد: مشکلات و کمبودهای بیمارستانی و بهداشت و درمان در این شهرستان بسیار زیاد بوده و نیازمند توجه ملی است.

وی افزود: بیمارستان این شهرستان از نبود تجهیزات پزشکی، پزشک متخصص، چارت نیروی انسانی بیمارستانی، آمبولانس، نواقص ساختمانی، نبود بخش اطفال داخلی و زنان، نبود جراح عمومی، بیهوشی ارتوپد و کارشناس و بهیار اتاق عمل و دیگر معضلات درمانی و بهداشتی رنج می‌برد و نیازمند حمایت بیش از پیش دولت است.

فرماندار هندیجان خاطرنشان کرد: در صورتی که خانه‌های بهداشت این شهرستان و شهر زهره نیز تکمیل و نسبت به استقرار پایگاه‌های مراقبت‌های بهداشتی در نقاط مرزی بندر سجافی اقدام شود، می‌توان به ارتقای بهداشت و درمان این شهرستان امید داشت.

وی ادامه داد: امیدواریم معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با سفر به این شهرستان، نقاط کور بهداشت و درمان را با دقت بررسی کنند و بتوانند برای رفع آنها اقدامی موثر کرد.

  معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دقایقی پیش از هندیجان بازدید کرد.

ایرج حریرچی دقایقی پیش با حضور در شهرستان هندیجان، مورد استقبال مردم و مسئولان قرار گرفت و از بیمارستان این شهرستان بازدید کرد.

در این شهرستان با حضور مسئولان شهرستانی، جلسه‌ای برگزاری‌ شد تا به بررسی مشکلات بهداشت و درمان و پزشکی این منطقه پرداخته شود.

این سومین سفر هیئت دولت در استان خوزستان است که با حضور رئیس جمهور در آبادان خاتمه می‌یابد.


مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار