تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۷
کد خبر: ۵۵۰۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در سومین روز سفر استانی رئیس جمهور انجام شد
بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان 96 تختخوابی فولاد خوزستان
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بیمارستان 96 تختخوابی فولاد خوزستان بازدید کرد.

سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بیمارستان 96 تختخوابی فولاد خوزستان در اهواز بازدید کرد.

در این بازدید که صبح امروز انجام شد، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بیمارستان 96 تختخوابی فولاد خوزستان که در اهواز در حال ساخت است، دیدن کرد.

در این آیین مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان توضیحاتی در مورد عملیات اجرایی و ساخت این بیمارستان 96 تختخوابی به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ارائه کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این برنامه از بخش‌های مختلف بیمارستان 96 تختخوابی فولاد خوزستان که در حال ساخت است، بازدید کرد.

همچنین در این آیین اسماعیل ایدنی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز نیز وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را همراهی می‌کرد.

قرار است بیمارستان 96 تختخوابی شرکت فولاد خوزستان در اهواز پس از ساخت و آغاز به کار، به پرسنل این شرکت خدمات درمانی ارائه کند.

همچنین خدمات رسانی به شهروندان خوزستانی  و اهوازی نیز از دیگر اهداف ساخت بیمارستان 96 تختخوابی فولاد خوزستان در اهواز است.

بیمارستان 96 تختخوابی فولاد خوزستان تاکنون 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و بر اساس پیش‌بینی‌ها در سال 1394 به بهره‌برداری کامل خواهد رسید.


مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
یه بنده خدا
|
Canada
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
0
0
می دونم چاپ نمیکنی ولی اینو میگم هنوز بهد از سالها مینویسین بیمارستان 96 تختی یا 100 تختی یا 200 تختی مگه هر تخت چقدر جا میگیره هر تخت یک بیمار رو باید سرویس بده هر بیمار باید حداقل یک دکتر و 3 پرستار نیاز داره لطفا برای اینکه بگین این بیمارستان یا فلان بیمارستان خیلی مجهزه یا نسبتا مجهزه بگید بیمارستان 300 پرسنل اعم از دکتر و پرستار داره بیمارستانی با تختهای زیاد بدون دکتر و پرستار میشه هتل دیگه یا نه
:
:
:
آخرین اخبار