تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۸
کد خبر: ۵۵۰۵۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
روحانی در جلسه هیئت دولت:
برخی به جای دور زدن تحریم منافع ملت ایران را دور می‌زنند‌/با لبخند مذاکرات را پیش می‌بریم
رئیس جمهور گفت: نمی‌خواهم بگویم برخی‌ها از این تحریم‌ها ناراحتند امیدواریم این طوری نباشد اما برخی به اسم اینکه تحریم را دور بزنند منافع ملت ما را دور می‌زنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در جلسه هیئت دولت که بعد از ظهر امروز در فرمانداری آبادان با حضور هیئت همراه و مسئولان شهرستانی و استانی اظهار کرد: از کل نیروهای امنیتی باید تشکر کنیم اما این امر بدان معنا نیست که فضای امنیتی را برقرار کنیم، باید تا می‌توانیم فضا را امن کنیم.

وی افزود: نیروهای مسلح و امنیتی در این استان و البته کشور فضای امنی را هم‌اکنون به وجود آورده‌اند و تا حدودی شرایط برای فعالیت آماده است.

رئیس جمهور تصریح کرد: بعضی‌ها دولت را نصیحت می‌کنند و در یک گوشه‌ای لحنی به کار می‌گیرند که چرا شما به برخی کشورها لبخند می‌زنید؟

وی اضافه کرد: البته که مهم هم نیست و همه ما باید تحملمان بالا باشد و نقدپذیر؛ اما برخی مسائل جزو سیاست‌های کلی مقام معظم رهبری است زیرا ایشان مصالح ملت و کشور را بهتر می‌دانند.

روحانی با بیان اینکه با دنیا حرف می‌زنیم تا فضا را در داخل کشور آماده کنیم خاطرنشان کرد: شما می‌گوئید با تحریم‌های ظالمانه مبارزه نکنیم؟ باید با دیپلماسی پیش برویم و مشکلات را حل کنیم.

وی ادامه داد: هر مشکلی کلید خاص خود را دارد و تنها با یک کلید نمی‌توان قفل‌ها را باز کرد.

رئیس جمهور با بیان اینکه امروز عده‌ای برای ما انقلابی شده‌اند و مسائل کلان کشور را در نظر نمی‌گیرند گفت: نمی‌خواهم بگویم برخی‌ها از این تحریم‌ها ناراحتند امیدواریم این طوری نباشد اما برخی به اسم اینکه تحریم را دور بزنند منافع ملت ما را دور می‌زنند.

وی اضافه کرد: ملت در 24 خرداد به شعار تعامل سازنده با جهان به ما رای دادند و امروز نیز این دولت هر کاری به نفع ملت و مصالح ملی باشد را انجام خواهد داد.

روحانی عنوان کرد: من و همه دولت آماده ایثار و فداکاری برای این ملت بزرگ فهیم و ارزشمند هستیم و از این اذیت و تحریم‌ها هم باکی نداریم.


مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار