تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۵
کد خبر: ۵۵۱۲۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه لالی خواستار شد
چاره‌اندیشی دولت یازدهم برای اشتغال جوانان
حجت‌الاسلام سیدحسن سیداحمدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته لالی اظهار کرد: از دولت یازدهم می‌خواهیم برای اشتغال جوانان چاره‌ای بیندیشد.

وی افزود: خوزستان یک استان غنی است و از پتانسیل‌های زیادی برخوردار است لذا مردم صبور و هم استانی ما از دولت مردان انتظار دارند که در راستای کاستن و رفع مشکلات آن‌ها گام بردارند.

امام جمعه شهرستان لالی بیان کرد: از همه دولت مردان می‌خواهیم که زمینه را برای شکوفایی استان خوزستان فراهم کنند که یکی از اقدامات مهم در این راستا ایجاد اشتغال برای جوانان است.

وی در ادامه به سفر رئیس جمهور به خوزستان اشاره کرد و گفت: هر چند هیچ کدام از مسئولان دولتی در لالی حضور نیافتند ولی راهکار‌ها و پیشنهاداتی را برای رفع مشکلات این شهرستان تهیه شد و در جلسه در شورای اداری استان که در آبادان برگزار شد فرماندار شهرمان آن‌ها را به جناب آقای روحانی تقدیم کرد.

به گفته سیداحمدی، راهکار‌ها و پیشنهادات ارائه شده برای رفع مشکلات لالی در زمینه‌های مختلف اقتصادی، معیشتی، اشتغال جوانان، فرهنگی و زیرساخت‌های شهرستان بوده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی لالی در ادامه با اشاره به گلایه مردم نسب به عدم حضور نمایندگان دولت در این شهرستان تصریح کرد: بهتر بود که در سفر رئیس جمهور به استان خوزستان یک مقام دولتی هم به شهر ما می‌آمد و در جلسه شورای اداری و دیدار با چهره به چهره با مردم به بررسی مشکلات می‌پرداخت.

وی عنوان کرد: رئیس جمهور در مصاحبه آخر خود در این سفر اعلام کرد که در آینده سفر وزرا و معاونین خود را در استان خواهند داشت و در شهرستان‌هایی مختلف حضور می‌یابند.

امام جمعه لالی اظهار امیدواری کرد تا این وعده رئیس جمهور در آینده‌ای نزدیک محقق شود و شاهد حضور مسئولان عالی رتبه کشور در این شهرستان باشیم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار