تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۹
کد خبر: ۵۵۱۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شوش قهرمان نوزدهمين جشنواره ي استاني اسب اصيل عرب ايراني شد
اين جشنواره كه به مدت دو /2 روز پنجشنبه و جمعه 26 و 27 ديماه 92 با حضور 120 اسب از 9 شهرستان از استان خوزستان به ميزباني هيئت سواركاري و اداره ي ورزش و جوان شهرستان شوش در ورزشگاه جهان پهلوان تختي اين شهرستان برگزار شد .

به گزارش شوش نيوز ؛ قضاوت اين جشنواره به عهده ي سه/3 داور از يزد و خوزستان بود كه بنا به گفته ي پورطالب مسئول كميته ي برگزاري اين جشنواره ، داوران به شاخص هاي گوناگون اسب ها از جمله ؛ تيپ ـ سر و گردن ـ بدن ـ دست و پا و نوع حركت اسب ها را به هنگام خودنمايي در ميدان دقيقاً زير نظر داشتند . وي افزود : اين جشنواره در دو بخش با شركت اسب ها با توجه به شرايط سني يك تا چهار سال به بالا به رقابت پرداختند .
عظيم آل كثير رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان شوش ضمن اشاره به شهرستان هاي شركت كننده گفت : اسب هايي از شهرستان هاي شوش ـ اهواز ـ دزفول ـ مسجدسليمان ـ آبادان ـ خرمشهر ـ رامهرمز ـ انديمشك و شوشتر حضور داشتند كه در پايان طبق قضاوت دقيق داوران شهرستان شوش عنوان قهرباني اين دوره را به نام خود رقم زد و شهرستان هاي اهواز و دزفول به ترتيب دوم و سوم شند .
از نكات مهم و قابل توجه اين جشنواره مي بايست ابتدا به حضور دكتر سيد راضي نوري نماينده ي شهرستان شوش در مجلس شوراي اسلامي اشاره نمود و در ادامه به حضور پر رنگ تماشاگران اشاره كرد كه بعد از سالها مجددا به ورزشگاه تختي شوش آشتي كرده و در سرماي استخوان سوز ديماه تا اتمام مسابقات ماندند .
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
زارع
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
0
2
با سلام وخسته نباشید؛با توجه به حضور خبرنگاران بسیار ؛ای کاش ازتصاویر زیبای این مسابقه زیبا وبی نظیر واسبهای زیبا در این خبر استفاده می کردید.و
:
:
:
آخرین اخبار