تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۶
کد خبر: ۵۵۱۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بارش 22 میلی‌متری باران در آبادان
آسمان جنوب خوزستان همچنان ابرناک است
آسمان جنوب خوزستان و شمال خلیج فارس از روز گذشته تاکنون همچنان ابرناک است و بارش باران ادامه دارد.

از عصر روز گذشته آسمان شهرهای جنوبی استان خوزستان و شمال خلیج فارس شاهد ابرناکی و بارش باران بوده است.

در حالیکه تا ظهر روز گذشته آب‌وهوایی نسبتاً گرم و البته آفتابی بر آسمان منطقه حاکم بود به یکباره آفتاب خوزستان زیر سایه ابرها قرار گرفت و بارش نسبتا شدید باران را در آسمان این مناطق شاهد بودیم.

بارش‌ها در مناطق جنوبی خوزستان تا اوایل صبح امروز ادامه داشت و موجب آبگرفتگی‌هایی نیز در برخی از این شهرها به خصوص آبادان و خرمشهر شده است.

*بارش 22 میلی‌متری باران در آبادان

رئیس اداره هواشناسی آبادان امروز اظهار کرد: از عصر روز گذشته شاهد افزایش ابر و باران در استان خوزستان بودیم.

سعید ابراهیمیان افزود: بر این اساس و طبق آخرین گزارشات در این مدت 22 میلی‌متر بارندگی در آبادان و مناطق اطراف این شعر گزارش شده است.

رئیس اداره هواشناسی آبادان ادامه داد: پیش‌‌بینی می‌شود آسمان جنوب خوزستان همچنان پوشیده از ابر و همراه با احتمال بارندگی خواهد بود.

وی تصریح‌کرد: بارش‌ها تا عصر امروز ادامه خواهد داشت و پس از آن از شدت ابرناکی هوا کاسته و از اوایل فردا شاهد آب و هوایی صاف خواهیم بود.

رئیس اداره هواشناسی آبادان اضافه‌کرد: در 24 ساعت گذشته بیشترین دمای هوا در منطقه 20 درجه سانتی‌گراد و در کمترین میزان خود به 12 درجه رسیده است.

ابراهیمیان خاطرنشان‌کرد: دمای کنونی نیز 14 درجه است که نسبت به دیروز چهار درجه افزایش داشته است.

وی افزود: همچنین رطوبت در بیشترین میزان خود به 98 درصد و در کمترین مقدار به 45 درصد رسیده است و رطوبت کنونی نیز 98 درصد گزارش شده است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار