تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۹
کد خبر: ۵۵۱۴۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر کل میراث فرهنگی خوزستان:
گردشگری خوزستان با نگاه ویژه دولت رونق خواهد گرفت
مدیر کل میراث فرهنگی خوزستان گفت: گردشگری در خوزستان با نگاه ویژه‌ای که ريیس جمهور كشور و استاندار خوزستان دارند رونق خوبی خواهد گرفت.

افشین حیدری اظهار کرد: بی‌شک نظرات اعلام شده ريیس جمهور و دکتر مقتدایی در گفت‌وگوی خبری صدا و سیمای خوزستان نشان از نظر بلندی است که ایشان به صنعت گردشگری دارند و بر این اساس به آینده روشن میراث فرهنگی و گردشگری خوزستان امیدوار هستیم.

وی افزود: نظرات مبتنی بر دید کارشناسی ريیس جمهور در گفت‌وگوی تلویزیونی باعث ایجاد شور و شادی بسیار زیادی در بین انجمن‌های دوستدار میراث فرهنگی خوزستان شده است و به این دلیل بی‌صبرانه منتظر تحقق این نظرات هستند.

حیدری خاطرنشان کرد: توجه به صنعت گردشگری برای رونق و توسعه خوزستان، توجه به سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در رونق بخشیدن به میراث فرهنگی خوزستان که این مساله از دیدار ريیس جمهور با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و فعلان اقتصادی به خوبی قابل مشاهده است، نظرات کاربردی ريیس جمهور درباره صنعت گردشگری خوزستان و... همگی می‌تواند چراغ راه استان در توسعه گردشگری باشد.

وی افزود: صنعت گردشگری به زیرساخت‌های زیادی نیاز دارد که استاندار خوزستان در بیان نظراتش درباره گردشگری خوزستان به آن اشاره کرد و بی‌شک گره توسعه خوزستان در گرو استفاده هر چه بیشتر از بخش خصوصی برای افزایش ظرفیت هتل‌های استان است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان گفت:تاکنون در به کارگیری بخش خصوصی در استان خوزستان و میراث فرهنگی تلاش بسیار زیادی به کار گرفته شده است ولی این تلاش‌ها با سخنان امیدبخش ريیس جمهور و استاندار خوزستان روزبه‌روز بیشتر خواهد شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار