تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۷
کد خبر: ۵۵۱۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حادثه رانندگی در محور دزفول-شوشتر دو قربانی دیگر گرفت
حادثه رانندگی و برخورد یک دستگاه سواری سمند با یک دستگاه کمپرسی در محور دزفول-شوشتر باز هم قربانی گرفت.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری دزفول امروز اظهار کرد:بر اثر این حادثه رانندگی که روز گذشته در محور دزفول -شوشتر نرسیده به پل کهنک اتفاق افتاد دو نفر کشته و یک نفر زخمی شد.

مرتضی همایون نسب افزود:پس از برقراری تماس با سامانه 125، تیم امداد و نجات به محل حادثه اعزام و به نجات جان حادثه دیدگان اقدام کرد.

وی اظهار داشت:در این حادثه رانندگی خودروی کمپرسی به علت عدم رعایت قوانین راهنمایی ورانندگی از مسیر خود خارج و با خودروی سمند برخورد کرد که به علت شدت برخورد میان این دو خودرو، راننده و سرنشین جلو خودروی سمند که زن و شوهر بودند در دم جان باختند و تنها فرزند آنان که دختری 12 ساله بود و در قسمت عقب خودرو گیر افتاده بود،توسط مامورین آتش نشانی از خودرو بیرون کشیده شد و به بیمارستان منتقل گردید.

محور دزفول - شوشتر از جاده های حادثه خیز شمال استان خوزستان است که چندی پیش برخورد یکدستگاه مینی بوس با کامیون به کشته شدن دوازدن تن در این جاده منجر شد.
مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
0
1
یکی از جاده های اصلی خوزستان خرابه و اونقد باریکه که دو سواری به زور از کنار هم رد میشن ، اونوقت رییس جمهوری محترم اومده برا اینکه چی بدیم چی بگیریم ، نفت و کارونو ول کنید جاده ها رو درست کنید ( لطفا این نظرو ثبت کنید!)
:
:
:
آخرین اخبار