تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۰ - ۲۱:۵۰
کد خبر: ۵۵۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار لالي:
سد گتوند تا زمان بهره‌برداري پل لالي آبگيري نمي‌شود
فرماندار لالي گفت: آبگيري سد گتوند عليا تا زمان پايان كار ساخت جاده لالي و بهره‌برداري از پل كابلي لالي انجام نخواهد شد.

حسين‌ لامي‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا اظهار كرد: اين تصميم در نشستي با حضور استاندار خوزستان و معاون عمراني استاندار به تصويب رسيده است.

وي افزود: در حال حاضر كار ساخت جاده دسترسي به پل كابلي لالي به طول بيش از 16 كيلومتر با پيشرفت 93 درصدي در حال انجام است.

http://khouzestan.isna.ir//Files/News/Image/13904/21984.jpg

لامي‌زاده با اشاره به اين‌كه براساس تعهد پيمانكار پروژه قرار بود كار ساخت جاده دسترسي به اين پل تا 20‌ تیرماه به پايان برسد، گفت: پيش‌بيني مي‌شود كار احداث اين جاده تا پايان ماه جاري به اتمام برسد.

وي در مورد پيشرفت كار احداث پل كابلي لالي نيز، گفت: كار احداث اين پل به طول 460 متر و عرض 17 متر به پايان رسيده و آماده‌ي‌ بهره‌‌برداري است.

فرماندار لالي بيان كرد: با بهره‌برداري از اين جاده ارتباط بين شهرستان‌هاي لالي و و مسجدسليمان 6 كيلومتر كوتاه‌تر مي‌شود.

به گزارش خبرنگار ايسنا، پل كابلي لالي با ارتفاع 155 متر از كف رودخانه، بزرگترين پل كابلي 2 منظوره در كشور به شمار مي‌آيد كه با اعتبار 18 ميليارد 500 ميليون تومان  احداث شده است.
:
:
:
آخرین اخبار