تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۵۵۲۰۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مقتدایی:فرصت ها و ایده ها نباید در پیچ و خم تصمیم گیری ها راکد بماند
استاندار خوزستان گفت:فرصت ها و ایده ها نباید درپیچ و خم تصمیم گیری ها راکد بماند و در این راه سمن ها (انجمن های مردم نهاد) می توانند با شناخت این فرصت ها،ایده های کاربردی را به مسوولان استانی معرفی کنند.

به گزارش روابط عمومی استانداری خوزستان عبدالحسن مقتدایی عصر جمعه در آیین اختتامیه پنجمین نمایشگاه تخصصی صنعت نفت خوزستان که در محل نمایشگاه های بین المللی اهواز برگزارشد با ابراز خوشحالی از حضور در جمع کارکنان این صنعت گفت:برپایی چنین نمایشگاه هایی می تواند موفقیت هایی را در آینده به دنبال داشته باشد.

وی افزود: اگر مدعی هستیم که استان خوزستان بزرگ و دارای امکانات است باید برای آن هزینه کنیم و همه مسوولان باید در این راستا به یکدیگر کمک کنند.

مقتدایی افزود: اگر می خواهیم استان خوزستان به استانی آباد تبدیل شود،مسوولان باید با دل سوزی کار کنند.

استاندار خوزستان با اشاره به این که انسان ها دنیایشان خلاصه در محدوده ای است که در آن فکر می کنند،گفت: نباید دنیای کوچکی داشته باشیم،چرا که انسان های کوچک وقتی از مسوولیت کنار می روند،هیچ یادگاری از خود بجا نمی گذارند.

مقتدایی بیان داشت:فکر انسان بزرگ جغرافیا ندارد و اگر چنین مدیرانی مسوولیت امور را بر عهده داشته باشند، توسعه استانی اتفاق خواهد افتاد.

وی با اشاره به سفر سه روزه رییس جمهور به استان خوزستان گفت:در سفر ریاست محترم جمهوری مسائل مهمی چون آب کارون،زمین های کشاورزی در قالب کار کارشناسی و تصویب مصوبه حل شد.

استاندار خوزستان با اشاره به این که در زمینه اختصاص بخشی از درآمد نفت به استان کار کارشناسی صورت گرفته است، ابراز امیدواری کرد که این مهم به انجام خواهد رسید.

وی همچنین با اشاره به دوران حضور استعمار انگلیس در مناطق نفت خیز گفت:در آن دوران هم خیلی از کارها در استان انجام می شد و استعمار گران در واقع از کار و نیروی انسانی بومی استفاده می کردند.

گفتنی است: نمایشگاه صنعت نفت خوزستان از 24 تا 27 دی در محل برپایی نمایشگاه های دایمی خوزستان آغاز به کار کرد و بیش از 200سازنده از سراسر کشور در حوزه های نفت و بالادستی در این نمایشگاه حضور داشتند.

دراین نمایشگاه چندین قرارداد پژوهشی، ساخت و تولید قطعات بین سرمایه گذاران و مراکزعلمی و پروهشی منعقد شد.

گفتنی است درجریان نخستین سفر هیات دولت به استان خوزستان بیژن نامدار زنگنه ،وزیر نفت نیز از غرفه های این نمایشگاه دیدن کرد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار