تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۰ - ۲۱:۵۵
کد خبر: ۵۵۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حمید قناعتی، مدير كل سياسي استانداری خوزستان:
مراقب تفرقه افكنان در مسائل قومي باشيد
برخي نشستن بر صندلي مجلس را هدف خود مي‌دانند ولي در اين باره بايد دانست كه صندلي مجلس هدف نيست بلكه اصلي‌ترين هدف نظام مقدس جمهوري اسلامي است كه بايد مانا و توانمند باشد / بايد مواظب افراد سودجويي كه در مسائل قومي در حال تفرقه افكني هستند باشيد و در اين زمينه هوشيارانه عمل كنيد
حمید قناعتی، مدیرکل سیاسی استانداری خوزستانمدير كل سياسي، انتخابات و تقسيمات كشوري خوزستان گفت: با توجه به نزديك بودن انتخابات مجلس بايد مواظب تفرقه افكنان در مسائل قومي در استان بود و مسئولان در اين باره هوشيار باشند.

به گزارش خوزنیوز به نقل از فارس، حميد قناعتي خطاب به اعضاي شوراي اداري شهرستان شوشتر اظهار داشت: بايد مواظب افراد سودجويي كه در مسائل قومي در حال تفرقه افكني هستند باشيد و در اين زمينه هوشيارانه عمل كنيد.
وي با اشاره به اينكه انتخابات مجلس نخستين انتخاباتي است كه پس از فتنه88 در كشور برگزار مي‌شود، گفت: آنچه كه در فتنه 88 از طرف برخي افراد درباره تشكيك در نتيجه انتخابات در كشور مطرح شد بار ديگر از برخي حنجره‌ها در حال مطرح شدن است و به اين مسئله بايد توجه داشت.
قناعتي تاكيد كرد: نبايد در دام افراد معركه‌گير گرفتار شد و بايد گوش به فرمان رهبري در اين مسائل آگاهانه و با ديدي باز عمل كرد.
اين مقام مسئول با اشاره به اينكه انتخابات مجلس براي پايداري نظام است، افزود: برخي نشستن بر صندلي مجلس را هدف خود مي‌دانند ولي در اين باره بايد دانست كه صندلي مجلس هدف نيست بلكه اصلي‌ترين هدف نظام مقدس جمهوري اسلامي است كه بايد مانا و توانمند باشد.
قناعتي با اشاره به اينكه مسئولان بايد براي دلگرم كردن مردم به آينده تلاش جدي كنند، گفت: مسئولان در اين باره بايد هوشيارانه عمل كنند و تلاش كنند تا مقدمات رضايتمندي مردم را فراهم نمايند.
مدير كل سياسي، انتخابات و تقسيمات كشوري خوزستان خاطرنشان كرد: بايد تلاش كرد تا ابزار را براي تفريح و آسايش مردم در استان و شهرهاي مختلف فراهم كرد و شهرداري‌ها در اين باره بسيار تاثير گذارند.
وي با تاكيد بر اينكه فراهم كردن ابزار براي رضايتمندي مردم بر مهاجرت مردم از استان تاثير بسيار زيادي دارد، افزود: رضايتمندي مردم از شرايط مي‌تواند مقدمات امر را از مهاجرت از استان و شهرهاي خوزستان برطرف كند.
وي با توصيه به مسئولان درباره مغتنم شمردن شرايط خدمت به مردم گفت: خدمت به مردم فرصت مغتنمي است كه قضا ندارد و بسيار كوتاه است و بايد در اين باره از همه توان خود استفاده كرد.
قناعتي تاكيد كرد: بايد از حاشيه‌ها كناره‌گيري كنيم و تلاش نماييم تا در مسير توسعه گام برداريم كه خوزستان نيازمند همت بلند براي آبادي است.
وي در پاسخ به اعتراض برخي از اعضاي شوراي اداري شوشتر براي تغيير مكرر در سمت فرمانداري شوشتر گفت: هر كس كه عزيز است بايد زودتر برود و سمت خود را ترك كند ؛ وزارت كشور وزارتخانه‌اي سياسي است و فرصت براي خدمت بسيار كوتاه است.
در اين نشست، برخي از اعضاي شوراي اداري از تغيير مكرر در سال‌هاي گذشته در سمت فرمانداري شوشتر از قناعتي به عنوان نماينده استاندار خوزستان انتقاد كردند و عدم پيشرفت در شوشتر را به اين دليل دانستند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رحیمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۲
0
1
امیدوارم واقعا معجزه بشود و هم عده ای تشنه قدرت و سو استفاده چی از مسائل قومی استفاده نکنند و هم مردم استان خوزستان قومی رای ندهند. خیلی عقب ماندیم. باید همه آنهایی که می دانند در بین نزدیکان خود و دوستان خود این روحیه را ایجاد کنند که قبل از رای دادن به یک نفر فکر کنند. افراد لایق و توانا را که می دانند می تواننددر پیشبرد امور مفید باشند ترغیب کنند که به صحنه بیایند. تا شاید بتوانیم از این وضعی که داریم یک تکانی بخوریم.
:
:
:
آخرین اخبار