تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۵۵۲۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای دشت آزادگان عنوان کرد
اولویت‌اشتغال‌فرزندان‌شهدا و ایثارگر دشت‌آزادگان
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای دشت آزادگان گفت: اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگر دشت آزادگان در اولویت اقدامات این مرکز است.

در نشست مشترک روسای ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران و مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای دشت آزادگان که پیش از ظهر امروز برگزار شد، راهکارهای تعامل و همکاری توسعه مهارت آموزی و اشتغال خانواده‌های شهدا و ایثارگران مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای دشت آزادگان اظهار کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران نیاز سنجی آموزش‌های مهارتی را انجام دهد و حرف آموزشی مورد نیاز را اعلام کند.

عبدالنبی سواعدی تصریح کرد: ما نیز موظف هستیم ضمن بررسی نتایج نیازسنجی، با توجه به ظرفیت و امکانات موجود، دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای را اجرایی و برگزار کنیم.

وی با تاکید بر اینکه اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگر در اولویت است عنوان کرد: معرفی‌شدگان بنیاد شهید و امور ایثارگران در اولویت جذب و شرکت در دوره‌های جاری آموزش فنی و حرفه‌ای قرار خواهند گرفت.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای دشت آزادگان به حرفه‌های آموزشی مرکز اشاره کرد و ابراز داشت: در مرکز برادران سوسنگرد، حرفه‌های برقکار صنعتی، تعمیرکار برق خودرو، اتومکانیک، تعمیر لوازم خانگی برقی، تعمیر لوازم سرد کننده، جوشکاری برق، کارور plc، پرورش دهنده قارچ، کارگر گاوداری صنعتی، بهداشت جایگاه دام و در مرکز خواهران حرفه‌های سازنده زیور آلات چوبی، حرفه‌های طراحی دوخت، عبابافی مردانه و... فعالیت آموزشی دارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: واحد سیار شهری و روستایی بستان نیز حرفه‌های رایانه، طراحی دوخت، کشاورزی (سبزی کار، گندم کار و کشتکار سیب زمینی) و پرورش قارچ خوراکی ارائه می‌دهد.


مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار