تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۵۲۱۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس شورای شهر ماهشهر عنوان کرد:
بی‌مهری به شوراهای شهر در سفر رئیس‌جمهور

رئیس شورای اسلامی شهر بندر ماهشهر گفت: در سفر دولت به استان خوزستان شوراهای اسلامی مورد بی‌مهری و بی‌توجهی قرار گرفتند.

نافع آلبوغبیش با اشاره به سفر اخیر دولت تدبیر و امید به استان خوزستان، اظهار کرد: شوراهای اسلامی شهر و روستا برآمده از مردم و منتخب مردم هستند و رسالت خطیری بر دوش آنهاست.

وی تصریح کرد: در اهمیت و خطیر بودن وظایف شوراهای اسلامی جای هیچ بحثی نیست و همگان در این ارتباط آگاهی کامل دارند.

رئیس شورای اسلامی شهر بندر ماهشهر خاطرنشان کرد: متأسفانه در سفر اخیر هیئت دولت به استان زرخیز خوزستان هیچ توجهی به شوراهای شهر نشد و این نهاد مردمی مورد بی‌مهری دولت تدبیر و امید و مجموعه مدیریت استان قرار گرفت.

آلبوغبیش اذعان داشت: مردم انتظاراتی داشتند و توقع می‌رفت همانگونه که رئیس جمهور با اقشار مختلف دیدار داشت با اعضای شوراهای اسلامی نیز نشستی برگزار می‌کرد و این انتظارات و مشکلات مردم از طریق نمایندگان آنها در شورای شهر به اطلاع رئیس جمهور می‌رسید.

وی در ادامه با انتقاد از عدم سفر و حضور رئیس جمهور به شهرستان بندر ماهشهر، متذکر شد: شهرستان بندر ماهشهر پایتخت اقتصادی و قطب صنایع پتروشیمی کشور است و در زمان جنگ تحمیلی نیز منطقه لجستیک، مرکز فرماندهی و پشت صحنه جنگ بود.

رئیس شورای اسلامی شهر بندر ماهشهر افزود: جا داشت رئیس جمهور در سفر خود به استان خوزستان در این شهرستان نیز حضور پیدا می‌کرد و پیام مردم این منطقه را نیز می‌شنید.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار