تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۵
کد خبر: ۵۵۲۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای رامشیر خبر داد
انعقاد تفاهمنامه ارتقای سطح‌مهارت‌فنی جامعه ایثارگران در رامشیر
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای رامشیر از انعقاد تفاهمنامه ارتقای سطح مهارت فنی و تخصصی جامعه ایثارگران در این شهرستان خبر داد.

فاضل کردونی اظهار کرد: به منظور فراهم کردن زمینه‌های بهره‌مندی خانواده‌های شهدا و ایثارگران از مزایای آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، برای ایجاد اشتغال و ارتقای سطح مهارت فنی و تخصصی فرزندان شهدا و ایثارگران، تفاهمنامه همکاری آموزشی بین فنی و حرفه‌ای و بنیاد شهید و امور ایثارگران رامشیر منعقد شد.

وی بر ارتقای سطح مهارت‌های فنی و حرفه‌ای و بالا بردن سطح علمی فرزندان و یادگاران شهدا و جانبازان تأکید کرد و افزود: بنیاد شهید به مقوله مهارت‌آموزی و توانمندسازی خانواده شهدا و ایثارگران اهمیت ویژه‌ای می‌دهد و این جای تقدیر و تشکر دارد.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای رامشیر در ادامه از آمادگی فنی و حرفه‌ای برای برنامه‌ریزی و اجرای آموزش در حرفه‌های مختلف خبر داد.

وی ابراز داشت: طبق این تفاهمنامه، فرزندان شهدا و جانبازان که از طرف بنیاد شهید و امور ایثارگران معرفی می‌شوند از امکانات و کارگاه‌های موجود در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای رامشیر به‌صورت رایگان استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: طبق تفاهمنامه، در صورت معرفی، کارآموز می‌تواند از طریق بنیاد شهید از امکانات آموزشگاه‌های آزاد شهرستان نیز استفاده کند.

کردونی ابراز داشت: در خصوص افراد آموزش دیده، هر دو اداره همکاری لازم را در خصوص بهره‌مندی از وام اشتغالزایی تبصره‌ای و ایجاد فرصت شغلی متناسب با شأن آنان ایجاد می‌کند.  

*ارتقای مهارت فنی فرزندان شهدا و ایثارگران

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران رامشیر نیز خواستار ادامه همکاری مرکز فنی و حرفه‌ای به‌منظور آموزش و ارتقای مهارت فنی فرزندان شهدا و ایثارگران و فراهم کردن زمینه اشتغال فراگیران آموزش‌های مهارتی شد.

عباس بنی‌اسد در این خصوص افزود: آماده هرگونه همکاری برای تعالی فعالیت‌های فنی و حرفه‌ای بین فرزندان شهدا و ایثارگران هستیم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار