تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۵۵۳۰۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره استاندارد دزفول خبر داد
جمع‌آوری آبگرمکن‌های غیراستاندارد در دزفول
رئیس اداره استاندارد دزفول از توقیف 46 دستگاه آبگرمکن غیراستاندارد از سطح بازار این شهرستان خبر داد و گفت: آبگرمکن‌های غیراستاندارد از سطح بازار دزفول جمع‌آوری شدند.

محمد اسماعیل شیخ امروز اظهار کرد: در راستای اجرای استاندارد و کنترل بازار، کارشناسان این اداره با مراجعه به بازار و بازرسی از واحدهای صنفی عرضه‌کننده لوازم خانگی شهرستان دزفول تعداد 46 دستگاه آبگرمکن را به‌دلیل مغایرت با استانداردهای ملی مربوطه و نداشتن پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری معتبر، توقیف و جمع‌آوری کردند.

وی افزود: پرونده این تخلف‌ها به واحد حقوقی اداره کل استاندارد خوزستان در راستای پیگیری قضایی و معدوم کردن این آبگرمکن‌ها ارسال شد.

رئیس اداره استاندارد دزفول خاطرنشان کرد: این اداره در راستای وظایف قانونی خود نسبت به بازرسی و نظارت مستمر از بازارهای شهرستان‌های دزفول، اندیمشک و شوش اقدام خواهد کرد.

وی از واحدهای صنفی تقاضا کرد که به مسئولیت‌های صنفی خود عمل کرده و از عرضه و فروش کالاهای بی‌کیفیت و فاقد نشان استاندارد خودداری کنند.

شیخ در پایان گفت: زیرا عرضه کالاهای مشمول مقررات استاندارد اجباری، بدون نشان استاندارد تخلف و با متخلفان برخورد قانونی صورت خواهد پذیرفت.
:
:
:
آخرین اخبار