تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۰ - ۰۰:۳۷
کد خبر: ۵۵۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انهدام باند قاچاق مشروبات الكلي خارجي در اهواز
معاون دادستان عمومي و انقلاب شهرستان اهواز از انهدام باند فروش مشروبات الكلي در اين شهرستان خبر داد.



به گزارش خوزنیوز به نقل از فارس، احمد فاتحي گفت: به دنبال ارسال گزارشي مبني بر وجود فعاليت شخصي به هويت «ن. ع» ساكن كوت عبدالله كه با همكاري بستگان و دوستان خود اقدام به قاچاق، خريد و فروش مشروبات الكلي مي‌كرد، دستورات قضايي براي تعقيب و دستگيري متهم آغاز شد.
وي افزود: با اعزام دو اكيپ از نيروهاي مجرب پليس امنيت اجتماعي به محل مذكور و در بازرسي از منزل متهم رديف اول، تعداد 240 بطري مشروبات الكلي خارجي كه در يكي از اتاق‌هاي منزل جاسازي شده بود، كشف و ضبط شد.
معاون دادستان اهواز ادامه داد: در همين عمليات و در منزل متهم ديگري به هويت «الف. س»، تعداد 40 بطري مشروبات الكلي كشف و ضبط شد.
فاتحي تصريح كرد: نامبرده به محض مشاهده نيروهاي پليس، اقدام به از بين بردن ادوات جرم كرد اما همكاري مستقيم وي با متهم رديف اول محرز شده است.
سرپرست مجتمع ويژه مبارزه با سرقت شهرستان اهواز تصريح كرد: ‌ متهم «ن. ع» از قاچاقچيان و اراذل و اوباش و عوامل اصلي قاچاق و توزيع مشروبات الكلي است كه با قدرت نمايي در منطقه، موجبات نارضايتي مردم را فراهم نموده و به دفعات با ماموران نيروي انتظامي درگيري داشته است. نامبرده همچنين با جعل عنوان مامور نيروي انتظامي اقدام به سرقت محموله‌هاي مشروبات الكلي از ديگر قاچاقچيان مي‌كرد.
فاتحي گفت: هر دو متهم دستگير شده با صدور قرار وثيقه راهي زندان شدند و پرونده براي شناسايي ساير متهمان در يكي از شعب بازپرسي اين مجتمع مفتوح است.
:
:
:
آخرین اخبار