تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۵۵۳۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کمایی:
دو کتابخانه مشارکتی در اهواز و باوی
رییس اداره برنامه ریزی، انجمنها و مشارکتهای اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان گفت: از دو کتابخانه عمومی مشارکتی در شهرستانهای اهواز و باوی بهره برداری شد.

جمال کمایی عنوان کرد: این دو کتابخانه که با همت خیرین استان برای استفاده هر چه بیشتر علاقه مندان و بالا بردن میزان گرایش مردم به مطالعه احداث شده اند آماده خدمات رسانی در امر مطالعه به کلیه شهروندان اهوازی و شهرستان باوی هستند.

وی افزود: کتابخانه احداث شده در اهواز با نام کتابخانه عمومی مشارکتی « شهید صیاد شیرازی »در طبقه فوقانی مسجد مهدی منتظر (عج) در منطقه کیانپارس واقع شده است و همچنین کتابخانه مشارکتی « معلم » شهرستان باوی که به همت آموزش و پرورش این شهرستان در شهر ملاثانی مورد بهره برداری قرار گرفته است و هم اکنون این دو کتابخانه پس از ثبت در سامانه کتابخانه های عمومی کشور برای استفاده عموم آماده هستند.

رئیس اداره برنامه ریزی، انجمنها و مشارکتهای اداره کل کنابخانه های عمومی خوزستان اظهار کرد: اداره کل کتابخانه های عمومی استان در نظر دارد با توجه به سند چشم انداز و اهداف مطرح شده در آن، بتواند گامهای موثری را در راستای رسیدن به اهداف فرهنگی آن بردارد که احداث و راه اندازی کتابخانه های جدید در سطح استان یکی از اقدامات موثر در رسیدن به اهداف این سند است.

کمایی از  ادارات و دستگاههای اجرایی استان خواست تا با همکاری با اداره کل کتابخانه های عمومی استان و کمک در راه اندازی کتابخانه های مشارکتی این اداره را در نیل به اهداف سند چشم انداز یاری کنند.
:
:
:
آخرین اخبار