تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۸
کد خبر: ۵۵۳۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
صادرات سه میلیون دلاری صنایع دستی خوزستان در 9 ماهه نخست سال‌ جاری
مدیر کل میراث فرهنگی خوزستان از صادرات سه میلیون و 158 هزار دلاری صنایع دستی از مرزهای خوزستان خبر داد و گفت: صادرات صنایع دستی در خوزستان رونق گرفته است.

افشین حیدری اظهار کرد: صادرات صنایع دستی از مرزهای خوزستان بر اساس اعلام گمرک استان در 9 ماه جاری سال‌ از مرز سه میلیون و 158 هزار دلار گذشته است و این میزان صادرات در خوزستان بسیار درخور توجه است.

وی افزود: صادرات صنایع دستی در خوزستان رونق بسیار زیادی گرفته است و از صادرکنندگان در این زمینه حمایت می‌کنیم و می‌کوشیم تا موانع موجود در این بخش را به حداقل کاهش دهیم.

حیدری، با اشاره به این که خوزستان توانمندی زیادی در صادرات صنایع دستی دارد، افزود: در 2 سال گذشته صادرات در بخش صنایع دستی خوزستان از میزان 300 هزار دلار در یک سال به سه میلیون و 185 هزار دلار در 9 ماهه نخست سال رسیده است که این میزان رشد 11 برابری را نشان می‌دهد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان تاکید کرد: برای معرفی صنایع دستی خوزستان فعالیت‌های زیادی انجام شده است و در تلاش هستیم تا با برپايی نمایشگاه صنایع دستی در بهمن ماه سال‌ جاری بار دیگر مجالی برای عرضه تولیدات خوزستان ایجاد کنیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار