تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۰ - ۰۱:۱۲
کد خبر: ۵۵۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خريد امتياز ليگ دسته دوم فوتبال برای خرمشهر
مدير عامل موسسه يادآوران شلمچه خرمشهر از خريد امتياز يك تيم فوتبال دسته دومي ليگ كشور در سال آينده براي اين شهر خبر داد.

مرتضي سرلك امروز در گفت‌وگو با فارس در خرمشهر اظهار داشت: حسن طعبان به عنوان سرپرست فعاليت خود را در تيم فوتبال يادآوران شلمچه خرمشهرشروع كرد.
وي با اشاره به آخرين وضعيت تيم فوتبال يادآوران شلمچه خرمشهر اضافه كرد: تمرين‌هاي تيم ما براي شركت در مسابقات ليگ برتر استان خوزستان شروع شده و آماده حضور در اين مسابقات هستيم.
مديرعامل موسسه يادآوران شلمچه خرمشهر از احتمال حضور اين شهرستان در مسابقات فوتبال كشور خبر داد و افزود: با چند تيم دسته دومي وارد مذاكره شده و اين احتمال وجود دارد كه امتياز يكي از آن‌ها را خريداري كنيم.
وي در همين خصوص خاطرنشان كرد: موضوع خريد امتياز تيمي از دسته دوم ليگ ايران در هيئت مديره موسسه مطرح شده و در صورت در اختيار داشتن بودجه لازم، اين مسئله را اجرايي مي‌كنيم.
سرلك تصريح كرد: با توجه به اين موضوع كه رقابت‌هاي ليگ دسته دوم ايران نيمه شهريور ماه شروع به كار مي‌كند در صورت در اختيار داشتن امتياز از سال آينده نماينده خرمشهر را عازم مسابقات مي‌كنيم.
وي در ادامه از وضعيت فعلي ورزشگاه يادآوران شلمچه خرمشهر گفت و اضافه كرد: اين ورزشگاه در حال حاضر فعال بوده و در آينده نزديك فازهاي بعدي آن را نيز تكميل مي‌كنيم.
مديرعامل موسسه يادآروان شلمچه خرمشهر افزود: تكميل جايگاه، تجهيز سرويس‌هاي بهداشتي، ساخت خوابگاه براي تيم‌هاي مهمان، از برنامه‌هاي آتي موسسه در ورزشگاه است.
وي در پايان اضافه كرد: احتمال اينكه در آينده سالن فوتسالي نيز در كنار زمين چمن موسسه ساخته شود، وجود دارد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حميد رضا دريانوردي
|
Kazakhstan
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
0
0
بديهي است مثل هر شهروند ديگر خرمشهري و عاشق فوتبال چشم به احياي شكوفايي ورزش علل الخصوص فوتبال را دارم گر چه ميدانم ديگر كسي مثل آقاي يونس زاده نيست تا از حق ورزش و سرمايه گذاري در اين بخش حمايت كرده و شور و شوق مجدد در استاديوم خرمشهررا براي علاقه مندان فراهم نمايد.
:
:
:
آخرین اخبار