تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۱
کد خبر: ۵۵۳۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شمسایی:
اولویت سازمان آب و برق خوزستان استفاده از جوانان کارآمد است
مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان گفت: اولویت این سازمان، استفاده از جوانان کارآمد و خلاق برای رسیدن به توسعه است.

محمدرضا شمسایی اظهار کرد: جود منابع خدادادی عظیم در استان خوزستان یکی از مزایایی است که می تواند استان را به یکی از توسعه یافته ترین استانهای ایران تبدیل کند اما متأسفانه این استان به دلیل مشکلاتی که در زمینه های مختلف داشته دچار عقب افتادگی شدیدی شده است به گونه ای که استانی که روزی در زمینه های شاخص های اقتصادی دومین استان در کشور بوده حال به یکی از آخرین استان ها تبدیل شده است.

وی افزود: اولویت های ما حفظ منابع انسانی است و منابع را نیز باید دولت تعیین بکند. حق این است که مشکلات این استان مورد توجه ویژه ایی قرار بگیرد و خوشبختانه در این مدت نیز چنین شده است.

شمسایی تصریح کرد: یکی از اصلی ترین محور های کار استان، آغاز به کار احیای زمین های توسعه کشاورزی موسوم به طرح مقام معظم رهبری است که در مدت 17 سالی که از آن می گذرد پیشرفتی نداشته است به همین دلیل یکی دیگر از اولویت های سازمان آب و برق باید احیا، زهکشی و آبیاری مابقی این زمین های کشاورزی به شمار می رود.

وی عنوان کرد: تغییرات اقلیمی در 10 سال گذشته با برداشت آب از سر شاخه های کارون، کیفیت آب در استان را به شدت کاهش داده است.

مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان افزود: در خوزستان حجم آب زیادی جاری است و عمده استفاده مردم خوزستان از آبهای سطحی است. با برداشت بی رویه آب، متأسفانه میزان شوری آب به شدت بالا رفته و متاسفانه بی برنامگی و بی تدبیری چند سال اخیر نیز مزید بر علت شده است.

شمسایی افزود: ما امیدواریم با تلاش روز افزون و روحیه جهادی بتوانیم مشکلات را با برنامه ریزی مشخص، کنترل کرده و آنان را کاهش دهیم. سیاست ما در سازمان آب و برق استان خوزستان استفاده از جوانان کارآمد است و امیدواریم با دست به دست دادن از پس مشکلات بر بیایم.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار