تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۰ - ۰۱:۱۴
کد خبر: ۵۵۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نعيم سعداوی با فولادتمديد كرد
مسئول كميته نقل و انتقالات هيئت فوتبال خوزستان از تمديد قرارداد نعيم سعداوي مربي تيم فولاد خوزستان با اين تيم خبر داد.

به گزارش خوزنیوز، عليرضا جرفي امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: روز گذشته نعيم سعداوي مربي تيم فولاد خوزستان به را تمديد قرارداد در هيئت فوتبال خوزستان حاضر شد و قرار داد خود را به ثبت رساند.
وي با اشاره به اينكه مابقي كادر فني فولاد خوزستان نيز در اين هيئت قرارداد خود را ثبت كرده‌اند، افزود: افرادي مانند كورش بختياري‌زاده به عنوان مربي، جهانبخش داراب‌پور به عنوان مربي دروازه بان‌ها نيز در اين هيئت حاضر شده و قرارداد خود را ثبت كرده‌اند.
وي تاكيد كرد: سعيد جوشش به عنوان مربي با حضور در كميته نقل و انتقالات هيئت فوتبال استان خوزستان قرارداد خود را براي يك فصل به صورت رسمي با تيم فولاد خوزستان به ثبت رساند.
مسئول كميته نقل و انتقالات هيئت فوتبال استان خوزستان افزود: اميد خورج نيز روز گذشته با حضور در اين كميته براي دو فصل ديگر قرارداد خود را با تيم فولاد خوزستان تمديد كرد.
وي با اشاره به اينكه خيرالله ويسي آرا بازيكن فصل گذشته تيم مقاومت سپاسي شيراز نيز با حضور در هئيت فوتبال قرارداد خود را با تيم فوتبال فولاد خوزستان ثبت كرد، تصريح كرد: مدت قرارداد ويسي آرا و اعضاي فني تيم فولاد خوزستان براي مدت دو فصل به ثبت رسيده است.
وي تصريح كرد: پيش از اين امين متوسل زاده، عباس يحيي بيگي، عبدالله كرمي، اميرخالدي، سروش رفيعي، حكيم نصاري قراردادهاي خود را به صورت رسمي با تيم فولاد خوزستان به ثبت رسانده بودند.
جرفي تاكيد كرد: ثبت قراردادها و فصل نقل و انتقالات در فوتبال كشور تا اوايل ماه مرداد ادامه دارد و تيم‌ها بايد قرارهاي خود را در اين مدت در هيئت فوتبال خوزستان به ثبت برسانند.
:
:
:
آخرین اخبار